Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Jak one to znoszą? Kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki

 

Stowarzyszenie Otwarte Klatki wkracza w rok 2022 z nową kampanią społeczną zatytułowaną <<Jak one to znoszą?>>, która ma zachęcić do rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego. Jednym z elementów akcji są billboardy obecne w 22 miastach Polski, m.in. w Zakopanem, Piekarach Śląskich, Rawiczu czy Łomży. Stowarzyszenie Otwarte Klatki podejmując się przeprowadzenia kampanii wykorzystało fakt, że duże sieci handlowe, takie jak Netto, Biedronka, Makro, czy Kaufland wycofały z początkiem roku 2022 sprzedaż jajek z chowu klatkowego ze swoich sklepów. Decyzja o zakończeniu sprzedaży jajek oznaczonych jako <trójki> ma swoje odzwierciedlenie w zachowaniach konsumenckich ostatnich lat. W przeprowadzonych w 2020 przez Biostat badaniach 82% ankietowanych uznało, że chów klatkowy kur niosek nie zapewnia im odpowiednich warunków do życia. Stowarzyszenie Otwarte Klatki chce zachęcić konsumentów do zakupu jaj z chowu alternatywnego, choćby ściółkowego, który znacząco zmienia warunki życia kur. Jeszcze lepszymi rozwiązaniami, pod względem etycznym, są chów ekologiczny i wolny wybieg. Wszyscy chętni do przyłączenia się do akcji mogą podpisać deklarację o niekupowaniu jaj z chowu klatkowego na stronie www.otwarteklatki.pl.

® Stowarzyszenia Otwarte Klatki

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama