Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Prosty skład, dopasowana etykieta

Producent rozwiązań reklamowych w zakresie rollupów, ścianek i banerów MW Displays zaproponował swój produkt dopasowany do obecnie panującej sytuacji walki z epidemią, podejmując się wyścigu na produkcję najskuteczniejszego płynu do dezynfekcji rąk i powierzchni. Znacznie wyprzedził on swoich rywali, proponując konkurencyjną cenę oraz możliwość personalizacji produktu. Płyn o prostym składzie (alkohol etylowy 70%, gliceryna 5%, woda) umieszczony jest w buteleczkach z pompką o standardowej pojemności 100ml. Istnieje możliwość zamówienia butelek o większej lub mniejszej pojemności z ustaleniem ceny. Producent proponuje cenę standardowej butelki 9 złotych za sztukę, przy możliwości wyboru uniwersalnej, spersonalizowanej lub braku etykiety, co nie wpływa na cenę produktu. Dla etykiety indywidualnej należy przygotować plik graficzny projektu w formie pdf o wymiarach 90 x 90mm (spad 2mm), w kolorystyce CMYK. Dla produktów z etykietą uniwersalną minimalna ilość zamówienia wynosi 20 sztuk, a przy etykiecie spersonalizowanej – 100 sztuk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama