Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Prosty skład, dopasowana etykieta

Producent rozwiązań reklamowych w zakresie rollupów, ścianek i banerów MW Displays zaproponował swój produkt dopasowany do obecnie panującej sytuacji walki z epidemią, podejmując się wyścigu na produkcję najskuteczniejszego płynu do dezynfekcji rąk i powierzchni. Znacznie wyprzedził on swoich rywali, proponując konkurencyjną cenę oraz możliwość personalizacji produktu. Płyn o prostym składzie (alkohol etylowy 70%, gliceryna 5%, woda) umieszczony jest w buteleczkach z pompką o standardowej pojemności 100ml. Istnieje możliwość zamówienia butelek o większej lub mniejszej pojemności z ustaleniem ceny. Producent proponuje cenę standardowej butelki 9 złotych za sztukę, przy możliwości wyboru uniwersalnej, spersonalizowanej lub braku etykiety, co nie wpływa na cenę produktu. Dla etykiety indywidualnej należy przygotować plik graficzny projektu w formie pdf o wymiarach 90 x 90mm (spad 2mm), w kolorystyce CMYK. Dla produktów z etykietą uniwersalną minimalna ilość zamówienia wynosi 20 sztuk, a przy etykiecie spersonalizowanej – 100 sztuk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama