Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Prosty skład, dopasowana etykieta

Producent rozwiązań reklamowych w zakresie rollupów, ścianek i banerów MW Displays zaproponował swój produkt dopasowany do obecnie panującej sytuacji walki z epidemią, podejmując się wyścigu na produkcję najskuteczniejszego płynu do dezynfekcji rąk i powierzchni. Znacznie wyprzedził on swoich rywali, proponując konkurencyjną cenę oraz możliwość personalizacji produktu. Płyn o prostym składzie (alkohol etylowy 70%, gliceryna 5%, woda) umieszczony jest w buteleczkach z pompką o standardowej pojemności 100ml. Istnieje możliwość zamówienia butelek o większej lub mniejszej pojemności z ustaleniem ceny. Producent proponuje cenę standardowej butelki 9 złotych za sztukę, przy możliwości wyboru uniwersalnej, spersonalizowanej lub braku etykiety, co nie wpływa na cenę produktu. Dla etykiety indywidualnej należy przygotować plik graficzny projektu w formie pdf o wymiarach 90 x 90mm (spad 2mm), w kolorystyce CMYK. Dla produktów z etykietą uniwersalną minimalna ilość zamówienia wynosi 20 sztuk, a przy etykiecie spersonalizowanej – 100 sztuk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama