Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Skuteczność outdooru

© AMS

Firma AMS zbadała efektywność kampanii marki Wawel na nośnikach Digital Indoor. Badanie widoczności nośników AMS Digital Indoor przeprowadzono w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Pre-testy zrealizowano w maju, a post-test w lipcu 2021 roku. Badanie swym zasięgiem objęło klientów w wieku 15+, odwiedzających Bonarka City Center i Galerię Bronowice w Krakowie. Dowiodło ono, że zdecydowana większość konsumentów zwraca uwagę na nośniki cyfrowe. W przypadku galerii handlowych dotyczy to 70 proc. odwiedzających. Aż 89 proc. klientów krakowskich galerii Bonarka City Center i Galeria Bronowice zwróciło uwagę na nośniki Digital Indoor, a ponad połowa (51 proc.) odwiedzających je widziało reklamy marki Wawel. Połowie klientów Bonarka City Center i Galerii Bronowice spodobała się kampania (36 proc. wskazań „raczej tak” i 14 proc. „tak, bardzo”), co potwierdza, jak duży wpływ na efektywność komunikacji w outdoorze ma jej jakość, czyli kreatywna strona komunikacji. Przeprowadzona w lipcu przez AMS kampania pozwoliła zwiększyć wspomaganą rozpoznawalność kampanii marki Wawel aż o 88 proc. (z 10 w pre-testach do 19 proc. w post-testach). Wyniki dotyczące komunikacji marki Wawel prowadzą do wniosku, że nowoczesne nośniki w outdoorze mają duży potencjał efektywnościowy. Z połączenia atrakcyjnego nośnika z chwytliwą kreacją można otrzymać wyniki przewyższające skutecznością całoroczne działania reklamowe dużych marek konsumenckich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama