Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Modnie w 3D

© Braughman Group

Marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię na nośnikach Digital OOH firmy Braughman Group. Przedstawione na nich zdjęcia prezentują najnowszą kolekcję marki Aquazzura. Animacje zdjęć pojawiające się na nośnikach nawiązują do estetyki wodnej. Dla wzmocnienia efektu przekazu reklamowego, a jednocześnie ścisłego nawiązania do stylu bieżącej kolekcji w formie niestandardowego wykonania została zaprojektowana specjalna naklejka w formie kropli wody. Znajduje się ona na obudowie nośnika Digital OOH oraz na podłodze tworząc tym samym spójny efekt wizualny 3D. Nośniki Braughman Group Media zlokalizowane są w centrach biznesowych w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama