Modnie w 3D

© Braughman Group

Marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię na nośnikach Digital OOH firmy Braughman Group. Przedstawione na nich zdjęcia prezentują najnowszą kolekcję marki Aquazzura. Animacje zdjęć pojawiające się na nośnikach nawiązują do estetyki wodnej. Dla wzmocnienia efektu przekazu reklamowego, a jednocześnie ścisłego nawiązania do stylu bieżącej kolekcji w formie niestandardowego wykonania została zaprojektowana specjalna naklejka w formie kropli wody. Znajduje się ona na obudowie nośnika Digital OOH oraz na podłodze tworząc tym samym spójny efekt wizualny 3D. Nośniki Braughman Group Media zlokalizowane są w centrach biznesowych w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty