Kolor menstruacji

Firma Pantone wprowadziła do swojej gamy kolorów nowy odcień czerwieni o nazwie „Period”. Działanie to jest częścią kampanii prowadzonej wraz z producentem artykułów higienicznych i kosmetyków Intima, która ma na celu zwrócić uwagę na problem menstruacji i powiązane z tym tematem tabu oraz zachęcić do śmielszych rozmów na temat krwawienia u kobiet. Sam kolor ma reprezentować krew menstruacyjną, która jest nieodłącznym elementem prawidłowego funkcjonowania kobiecego organizmu, dlatego też nie powinna być niczym wstydliwym. W ramach kampanii marka Intima przekazała datki na rzecz organizacji charytatywnej ActionAid, wspierającej kobiety żyjące w ubóstwie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty