Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kolor menstruacji

Firma Pantone wprowadziła do swojej gamy kolorów nowy odcień czerwieni o nazwie „Period”. Działanie to jest częścią kampanii prowadzonej wraz z producentem artykułów higienicznych i kosmetyków Intima, która ma na celu zwrócić uwagę na problem menstruacji i powiązane z tym tematem tabu oraz zachęcić do śmielszych rozmów na temat krwawienia u kobiet. Sam kolor ma reprezentować krew menstruacyjną, która jest nieodłącznym elementem prawidłowego funkcjonowania kobiecego organizmu, dlatego też nie powinna być niczym wstydliwym. W ramach kampanii marka Intima przekazała datki na rzecz organizacji charytatywnej ActionAid, wspierającej kobiety żyjące w ubóstwie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama