Cannes Lions Creative Comms Meeting

 

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej). W ramach wydarzenia uczestnicy i uczestniczki będą mieli możliwość obejrzeć najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity. Jest to również okazja do wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. Podczas tegorocznej trzynastej edycji wydarzenia eksperci postarają się odpowiedzieć na pytania o rolę kreatywności w przekazach reklamowych marek oraz o sposób skutecznego dotarcia odbiorców w czasach szumu medialnego.

 

Tegoroczna edycja wydarzenia, zatytułowana „Creativity2”, nawiązuje do jubileuszowej odsłony Cannes Lions Festival of Creativity. Już 7 listopada 2023 roku zaproszeni goście będą mieli okazję porozmawiać o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości branży reklamowej i marketingowej. Trzynasta edycja eventu zrzesza osoby stojące na czele cenionych poznańskich i warszawskich agencji kreatywnych, które realizują ciekawe i odważne kampanie reklamowe. Tegoroczni prelegenci i prelegentki to jednak nie tylko dyrektorzy kreatywni agencji - to również znani jurorzy najważniejszych festiwalów branżowych oraz zdobywcy nagród. Na scenie pojawią się między innymi Sylwia Hull-Wosiek, Katarzyna Matuszyk-Hakowska, Piotr Osiński, Maciej Twardowski, Dorota Janta-Lipińska i Paweł Janas. Partnerami trzynastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są Concordia Design, AMS, Instytut Monitorowania Mediów oraz Collegium Da Vinci.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama