Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Cannes Lions Creative Comms Meeting

 

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej). W ramach wydarzenia uczestnicy i uczestniczki będą mieli możliwość obejrzeć najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity. Jest to również okazja do wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami. Podczas tegorocznej trzynastej edycji wydarzenia eksperci postarają się odpowiedzieć na pytania o rolę kreatywności w przekazach reklamowych marek oraz o sposób skutecznego dotarcia odbiorców w czasach szumu medialnego.

 

Tegoroczna edycja wydarzenia, zatytułowana „Creativity2”, nawiązuje do jubileuszowej odsłony Cannes Lions Festival of Creativity. Już 7 listopada 2023 roku zaproszeni goście będą mieli okazję porozmawiać o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości branży reklamowej i marketingowej. Trzynasta edycja eventu zrzesza osoby stojące na czele cenionych poznańskich i warszawskich agencji kreatywnych, które realizują ciekawe i odważne kampanie reklamowe. Tegoroczni prelegenci i prelegentki to jednak nie tylko dyrektorzy kreatywni agencji - to również znani jurorzy najważniejszych festiwalów branżowych oraz zdobywcy nagród. Na scenie pojawią się między innymi Sylwia Hull-Wosiek, Katarzyna Matuszyk-Hakowska, Piotr Osiński, Maciej Twardowski, Dorota Janta-Lipińska i Paweł Janas. Partnerami trzynastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są Concordia Design, AMS, Instytut Monitorowania Mediów oraz Collegium Da Vinci.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama