Ekologiczny system wiat

© AMS

AMS razem z firmą L’Oréal rozpoczyna realizację programu nature based solution na wiatach przystankowych. Dzięki temu w przestrzeni publicznej Warszawy zadebiutuje ekologiczny flakon perfum My Way Intense. Produkt, którego reklamę można zobaczyć na Eko wiatach AMS, został zaprojektowany z myślą o zmianie wzorców konsumpcji produktów luksusowych. Rozwiązanie umożliwia napełnianie flakonów wielokrotnego użytku w łatwy sposób bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży.

Kampania będzie realizowana na 20 ekologicznych wiatach. Są one w całości pokryte zielonym dachem i przyjazne dla ptaków. Pierwsza wiata z tej serii stanęła w sierpniu 2021 roku w Warszawie. Projekt jest częścią długofalowej strategii firmy AMS. Spółka wprowadziła do swojej oferty Eko wiaty w Poznaniu, Krakowie, a także wiatę na warszawskim Żoliborzu i w Lublinie, które oprócz zielonego dachu mają specjalne oznaczenia, zabezpieczające ptaki przed kolizjami z szybami wiaty. Jeden zielony dach na wiacie to 9 m² zieleni w mieście, które jak podkreśla firma, magazynuje wodę deszczową, obniża zapylenie powietrza, absorbuje dwutlenek węgla oraz obniża temperaturę w okolicach wiaty. Ekologiczne wiaty powstają przy współpracy z ZTM.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama