Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ekologiczny system wiat

© AMS

AMS razem z firmą L’Oréal rozpoczyna realizację programu nature based solution na wiatach przystankowych. Dzięki temu w przestrzeni publicznej Warszawy zadebiutuje ekologiczny flakon perfum My Way Intense. Produkt, którego reklamę można zobaczyć na Eko wiatach AMS, został zaprojektowany z myślą o zmianie wzorców konsumpcji produktów luksusowych. Rozwiązanie umożliwia napełnianie flakonów wielokrotnego użytku w łatwy sposób bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży.

Kampania będzie realizowana na 20 ekologicznych wiatach. Są one w całości pokryte zielonym dachem i przyjazne dla ptaków. Pierwsza wiata z tej serii stanęła w sierpniu 2021 roku w Warszawie. Projekt jest częścią długofalowej strategii firmy AMS. Spółka wprowadziła do swojej oferty Eko wiaty w Poznaniu, Krakowie, a także wiatę na warszawskim Żoliborzu i w Lublinie, które oprócz zielonego dachu mają specjalne oznaczenia, zabezpieczające ptaki przed kolizjami z szybami wiaty. Jeden zielony dach na wiacie to 9 m² zieleni w mieście, które jak podkreśla firma, magazynuje wodę deszczową, obniża zapylenie powietrza, absorbuje dwutlenek węgla oraz obniża temperaturę w okolicach wiaty. Ekologiczne wiaty powstają przy współpracy z ZTM.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama