Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Art x Technology

Oparta na połączeniu designu i estetyki, marka technologiczna OPPO połączyła siły z uznanym japońskim architektem Kengo Kumą, aby stworzyć dużą instalację zewnętrzną zatytułowaną „Bamboo (竹) Ring: Weaving into Lightness”, zainstalowaną w Ogrodzie Johna Madejskiego w Muzeum V&A na czas trwania London Design Festiwal. Centrum projektowe OPPO London znane jest z pasji do integrowania technologii i materiałów naturalnych. Zastosowanie zarówno bambusa, jak i włókna węglowego w instalacji pozwala stworzyć dzieło pasujące do otaczającego ją krajobrazu. OPPO lubi przesuwać granice w innowacyjnym designie, aby użytkownicy mogli cieszyć się pięknem technologii, nowych materiałów, form i środowisk. Instalacja, zatytułowana Essence of Discovery, została zainspirowana badaniami nad granicami projektowania. Jednym z głównych celów OPPO London Design Centre jest zbadanie przyszłości projektowania i technologii oraz tego, w jaki sposób można wnosić wartość dodaną do codziennego życia przez technikę. Instalacja ta ma pomóc pobudzić wyobraźnię ludzi i wzbudzić entuzjazm w zakresie najnowocześniejszego projektowania. Pokazuje możliwości osiągnięcia bardziej harmonijnej relacji między ludźmi a technologią oraz analizuje sztukę tworzenia produktów, które łączą piękno, inteligencję i wrażliwość materiałową. Dzięki eksperymentalnemu projektowi OPPO London Design Centre będzie kontynuować eksplorację nowych obszarów produktów, trendów i doświadczeń.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama