DePresja - bliżej, niż myślisz

© IGRZ

Na autobusach miejskich w Warszawie pojawiły się hasła „dePresja – bliżej, niż myślisz”, będącą tegoroczną odsłoną kampanii „Stop depresji”. Akcja, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland. Została przygotowana w ramach Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją, który przypada na 23 lutego. W ramach kampanii pod hasłem „Stop depresji” na autobusach miejskich w Warszawie pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. W czasie kampanii zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama