Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Kampania społeczna: Zostań w domu!

Od czasu ogłoszenia stanu epidemiologicznego, polskie ulice świecą pustkami. Jest to nie tylko wynik odgórnych restrykcji ustanowionych przez rząd, który pozwala na wyjście z domu jedynie dla uzupełnienia pustki w lodówce czy wyprowadzenia psa, ale również zamknięcia wszelkich miejsc spotkań towarzyskich i odwołania imprez odbywających się na przestrzeni co najmniej najbliższych dwóch miesięcy. Ta sytuacja skłania wiele instytucji do tworzenia kampanii nakłaniających do pozostania w domu. Na ustach wszystkich jest w tej chwili kampania pod hasłem „Zostań w domu”, która przekonuje ludzi, by nie wychodzili z domu i nie narażali zdrowia swojego i swoich najbliższych. Do akcji włączyła się aplikacja Going., zajmująca się na co dzień polecaniem miejsc, które warto odwiedzić, i imprez, których nie można ominąć, dziś – apeluje do swoich użytkowników o pozostanie w domach, podpowiadając, jak można ten czas wykorzystać. Kampanię wpiera również TVN Discovery Polska, który na swoich antenach rozpoczął emisję spotów wspierających akcję, wykorzystując siłę komunikacyjną swoich gwiazd. Wszystkie nagrania wykorzystane w kampanii zostały zrealizowane zdalnie, a ich pomysłodawcami są biorące w nich udział gwiazdy, które pokazują własne sposoby na spędzanie czasu w domowym zaciszu. Jednocześnie na portalach społecznościowych kampania realizowana jest na wiele sposobów: artyści świata muzycznego apelują o pozostanie w domach, streamingując swoje domowe koncerty, a znani aktorzy czytają dzieciom bajki na instagramie, umilając ten trudny i szczególny czas.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama