Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania społeczna: Zostań w domu!

Od czasu ogłoszenia stanu epidemiologicznego, polskie ulice świecą pustkami. Jest to nie tylko wynik odgórnych restrykcji ustanowionych przez rząd, który pozwala na wyjście z domu jedynie dla uzupełnienia pustki w lodówce czy wyprowadzenia psa, ale również zamknięcia wszelkich miejsc spotkań towarzyskich i odwołania imprez odbywających się na przestrzeni co najmniej najbliższych dwóch miesięcy. Ta sytuacja skłania wiele instytucji do tworzenia kampanii nakłaniających do pozostania w domu. Na ustach wszystkich jest w tej chwili kampania pod hasłem „Zostań w domu”, która przekonuje ludzi, by nie wychodzili z domu i nie narażali zdrowia swojego i swoich najbliższych. Do akcji włączyła się aplikacja Going., zajmująca się na co dzień polecaniem miejsc, które warto odwiedzić, i imprez, których nie można ominąć, dziś – apeluje do swoich użytkowników o pozostanie w domach, podpowiadając, jak można ten czas wykorzystać. Kampanię wpiera również TVN Discovery Polska, który na swoich antenach rozpoczął emisję spotów wspierających akcję, wykorzystując siłę komunikacyjną swoich gwiazd. Wszystkie nagrania wykorzystane w kampanii zostały zrealizowane zdalnie, a ich pomysłodawcami są biorące w nich udział gwiazdy, które pokazują własne sposoby na spędzanie czasu w domowym zaciszu. Jednocześnie na portalach społecznościowych kampania realizowana jest na wiele sposobów: artyści świata muzycznego apelują o pozostanie w domach, streamingując swoje domowe koncerty, a znani aktorzy czytają dzieciom bajki na instagramie, umilając ten trudny i szczególny czas.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama