Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

ZTM zachęca do powrotu

© ZTM

Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM) rozpoczął kampanię „Otwieramy szeroko drzwi na powrót do normalności”, aby zachęcić podróżujących do korzystania z transportu zbiorowego. Na kampanię składają się przede wszystkim akcje digitalowe w mediach społecznościowych, w których umieszczone zostały specjalne posty z grafikami. Materiały korespondują z przekazem kampanii. Uzupełnieniem komunikacji elektronicznej są kanały tradycyjne, takie jak plakaty i bannery, dzięki którym kampania będzie mogła dotrzeć do tych osób, które nie korzystają z mediów elektronicznych. Wszystkie elementy kampanii są wzmocnione działaniami z zakresu media relations. ZTM zależy, żeby po okresie pandemii, w którym odnotowali duże spadki frekwencji,odbiorcy przypomnieli sobie teraz, jakie bilety oferują i jak można aktywnie spędzać czas, przy wykorzystaniu komunikacji miejskiej. Kampania zaczęła się w dniu rozpoczęcia wakacji szkolnych i potrwa do września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama