ZTM zachęca do powrotu

© ZTM

Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM) rozpoczął kampanię „Otwieramy szeroko drzwi na powrót do normalności”, aby zachęcić podróżujących do korzystania z transportu zbiorowego. Na kampanię składają się przede wszystkim akcje digitalowe w mediach społecznościowych, w których umieszczone zostały specjalne posty z grafikami. Materiały korespondują z przekazem kampanii. Uzupełnieniem komunikacji elektronicznej są kanały tradycyjne, takie jak plakaty i bannery, dzięki którym kampania będzie mogła dotrzeć do tych osób, które nie korzystają z mediów elektronicznych. Wszystkie elementy kampanii są wzmocnione działaniami z zakresu media relations. ZTM zależy, żeby po okresie pandemii, w którym odnotowali duże spadki frekwencji,odbiorcy przypomnieli sobie teraz, jakie bilety oferują i jak można aktywnie spędzać czas, przy wykorzystaniu komunikacji miejskiej. Kampania zaczęła się w dniu rozpoczęcia wakacji szkolnych i potrwa do września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty