Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

ZTM zachęca do powrotu

© ZTM

Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM) rozpoczął kampanię „Otwieramy szeroko drzwi na powrót do normalności”, aby zachęcić podróżujących do korzystania z transportu zbiorowego. Na kampanię składają się przede wszystkim akcje digitalowe w mediach społecznościowych, w których umieszczone zostały specjalne posty z grafikami. Materiały korespondują z przekazem kampanii. Uzupełnieniem komunikacji elektronicznej są kanały tradycyjne, takie jak plakaty i bannery, dzięki którym kampania będzie mogła dotrzeć do tych osób, które nie korzystają z mediów elektronicznych. Wszystkie elementy kampanii są wzmocnione działaniami z zakresu media relations. ZTM zależy, żeby po okresie pandemii, w którym odnotowali duże spadki frekwencji,odbiorcy przypomnieli sobie teraz, jakie bilety oferują i jak można aktywnie spędzać czas, przy wykorzystaniu komunikacji miejskiej. Kampania zaczęła się w dniu rozpoczęcia wakacji szkolnych i potrwa do września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama