Otwarty dostęp dla Initiative i UM. Model private deal od AMS

AMS wprowadził zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczął współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. Agencje promują swoich Klientów, wykorzystując otwarty dostęp do system zakupu i emisji DOOH z możliwością samodzielnej obsługi kampanii z gwarancją cen wszystkich formatów.

Grupa Mediabrands wybrała długoterminową współpracę w modelu programatycznym private deal i otrzymała dostęp do autorskich narzędzi AMS oraz inventory Digital Out-of-Home, które pozwalają na samodzielne planowanie działań reklamowych. Zyskała tym samym możliwość tworzenia ultraelastycznych kampanii o dowolnej długości przy zachowaniu zakupu minimum 1 CPM DOOH z rozliczeniem - tak jak w internecie - wyłącznie za realne wyświetlenia.
AMS umożliwia obecnie zakup programatyczny w dwóch modelach - private deal i automated guaranteed. Klient kupuje określoną liczbę wyświetleń, a nie sztywno zdefiniowaną obecność w pętli reklamowej, co jest odwzorowaniem rozliczeń, jakie znamy z kampanii online. Cały proces zakupu jest skrócony i odbywa się przy użyciu specjalnie do tego przygotowanych, zautomatyzowanych narzędzi online, bez konieczności sprawdzania dostępności formatów u opiekuna kampanii po stronie dostawcy mediów.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama