Ekrany z nawiązaniami kulturowymi. Kontekstowa kampania Pudliszek

© Screen Network

 

Marka Pudliszki wraz z rozpoczęciem sezonu na grilla, wystartowała z nową kampanią reklamową. Żartobliwe hasła przyciągały uwagę z ekranów w największych miastach Polski. Grill bez Pudliszek to jak... Warszawa bez Dworca Centralnego, Katowice bez Spodka czy Poznań bez doznań! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat. Obrazowe porównania miały pokazać, że grill i Pudliszki to połączenie nie do rozerwania.

 

87 procent Polaków nie wyobraża sobie grilla bez ketchupu. Kampania Pudliszek została więc zrealizowana w idealnych punktach styku w najlepszym do tego czasie: kiedy sezon na grilla ruszył pełną parą. Idea kreatywna powstała w oparciu o pozycjonowanie marki Pudliszki – Cała przyjemność w Pudliszkach. Każde hasło stworzone na potrzeby kampanii miało zbudować ciekawą, angażującą oraz nośną komunikację, sięgając po aspekty lokalne (w różnych miastach w Polsce) oraz sezonowe (grill, urlop, dobra pogoda). Każda reklama wykorzystywała także kontekst danego miejsca oraz nośnika, dopasowując do tych elementów odpowiedni język. Takie działania mocniej przyciągają uwagę odbiorców, co skutkuje skuteczniejszym wpływem na zwiększenie sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie. Kampania została zrealizowana na ekranach Screen Network przez Polsat Media. Za ideę kreatywną odpowiadała agencja Spot&Dot.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama