Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Outdoor

reklama zewnętrzna, prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych tablicach reklamowych: billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych itp. Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej są ambient media: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych. Outdoor jest elementem działań reklamowych ATL (Above The Line), czyli działań realizowanych poprzez ogólnodostępne, masowe media. W odróżnieniu od innych mediów (np. prasy lub telewizji) outdoor przenosi wyłącznie treść reklamową.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przedwiosennie!

Piszę ten wstępniak na kilka dni przed Manifami, które odbędą się w wielu miastach Polski w okolicach 8. marca czyli Dnia Kobiet. Na portalach społecznościowych robi się coraz goręcej – pojawiają się zaproszenia do kreowania transparentów wedle własnych pomysłów oraz wymyślania haseł adekwatnie opisujących sytuację kobiet w obecnych czasach.

Reklama