Hej, pobudka! Brand experience od Ikei

Ikea w swojej nowej kampanii promocyjnej zaprasza do spaceru ścieżką sensoryczną w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Przygotowana przestrzeń łączy w sobie nowoczesne podejście do marketingu doświadczeń z edukacją o poprawie jakości snu.

 

© Ikea

Ścieżka sensoryczna Ikea to nowatorska inicjatywa w ramach działań brand experience, skupiająca się na popularyzacji kluczowych czynników wpływających na zdrowy sen. Przechodząc przez sześć niezależnych stref można się dowiedzieć, jaki wpływ ma na niego temperatura, czyste powietrze, światło, dźwięk, komfort i uporządkowane otoczenie. Zwiedzający mogą zanurzyć się w świecie zapachów, dźwięków i tekstur, które pomogą obudzić zmysły, by się zainspirować i kreować własne rozwiązania na dobrą noc. Wydarzenie, z narracją prowadzoną przez Krystynę Czubównę, łączy storytelling z multisensorycznym doświadczeniem, tworząc wyjątkową przestrzeń do interakcji z marką. Kampania podkreśla ważność snu w kontekście nie tylko marzeń sennych, ale i potrzebnej energii na kolejny dzień. Dodatkowo niestandardowe działania marketingowe pojawiają się w wybranych kinach w całym kraju, w postaci przestrzennych instalacji przedstawiających kluczowe czynniki dobrego snu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama