Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Murale filtrujące powietrze

Marka Converse, wraz ze swoją nową ekologiczną akcją „City Forest”, utworzyła na jednym z warszawskich budynków mural, który oczyszcza powietrze. Do jego opracowania użyto specjalne farby fotokatalityczne ze składnikiem aktywnym dwutlenkiem tytanu, który przetwarza szkodliwe związki znajdujące się w powietrzu w bezpieczne dla środowiska azotany i węglany. Kolorowy i wzorzysty mural  z hasłem „Twórzmy razem dla lepszego jutra” (ang. „Create Together For Tomorrow”) znajduje się nieopodal stacji Metro Politechnika w Warszawie i jest odpowiedzią na powstające na skutek działalności człowieka zmiany klimatyczne, których znaczną redukcję można było zaobserwować podczas globalnej izolacji społecznej.

„W wielu miastach świata poziom zanieczyszczeń spadł na skutek tego, że ludzie nie musieli codziennie dojeżdżać do pracy i spędzali mniej czasu na zewnątrz, a firmy pracowały na zwolnionych obrotach. W momencie, gdy wszyscy na chwilę zwolnili, marka Converse dostrzegła okazję, aby zabrać głos i pomóc w produkcji świeżego powietrza poprzez zrównoważone murale. Wszystko dla społeczności, które ponownie się łączą i wracają do życia po długim okresie izolacji” – mówią przedstawiciele marki Converse. Warszawa jest jednym z 14 miast, w którym pojawił się ten niezwykły projekt, razem z Bangkokiem, Sydney, Belgradem czy Johannesburgiem. Autorami malowidła w Polsce są Dawid Ryski i Maciek Polak.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama