8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem
8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf
22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa
14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa
1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- Prostota technologii
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Dał nam przykład Bonaparte
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Kampanie reklamowe muszą być „smart”
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Odrodzenie
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- BMW OFFICE
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
- Digital Signage Merits
-
LFP
- Dni Otwarte w Poznaniu
- Stawiamy na wielki format
- Roland VersaExpress RF-640
- Druk na tekstyliach według Rolanda
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Bajki flagowe
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Obraz miasta
- Najważniejsza rzecz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Panorama chaosu
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
- Otwarte wyjście
- Labirynt doznań
- Teaser doskonały
-
Biznes i Ludzie
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse
- Świetlna świetność
- Logokracja
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Liczba oferowanych na rynku ploterów do druku UV stale rośnie. Klienci i producenci dostrzegają ogromny potencjał drzemiący w tej technologii druku. Jednym z najciekawszych debiutów ostatnich lat na polskim rynku wielkoformatowych drukarek UV jest marka Handtop. Atrakcyjność tych urządzeń potwierdzają wyniki sprzedaży.
Już ponad 400 maszyn tego producenta trafiło do klientów w Stanach Zjednoczonych i E uropie Zachodniej. Również w Polsce pracuje12 urządzeń, a większość instalacji miała miejsce na przestrzeni ostatniego roku. Decyzje inwestycyjne polskich klientów były poprzedzone trudnymi testami porównawczymi wielu ploterów UV dostępnych na naszym rynku. Dlaczego spora grupa inwestorów wybrała plotery Handtop na „konie pociągowe” swoich drukarń? Kluczowe okazały się bardzo wysoka jakość druku przy zachowaniu wydajności nierzadko przekraczającej osiąganą na maszynach konkurencyjnych. Możliwe jest to dzięki zastosowaniu montowanych w dwóch rzędach, przemysłowych głowic o wysokiej częstotliwości roboczej, wykorzystujących technologię Grayscale. Dodatkowo w przypadku marki Handtop najnowszym technologiom i wysokiej jakości wykonaniu towarzyszy atrakcyjna cena urządzeń.
Podwójnie, do potrzeb
Rodzina Handtop składa się z dwóch linii, w ramach których występują po trzy wielkości i wiele możliwości konfiguracji głowic. Pozwala to precyzyjnie dobrać maszynę do potrzeb i możliwości każdego użytkownika. Wersje ze stołem płaskim dostępne są w rozmiarach druku 160x100, 250x122 i 310x160 cm. Wersje hybrydowe (z transporterem pasowym) umożliwiają druk z roli na rolę o szerokościach odpowiednio 160, 250 i 320 cm jak również zadruk materiałów płaskich do formatu 320 x 205cm (dla modelu HT 3200).
Komfort obs ługi
Do wyboru użytkownika pozostają: konfiguracja kolorów od CM YK po CM YKcmWV (z atramentem białym i lakierem), oprogramowanie RIP – do wyboru: Caldera, Onyx, Seeget, utrwalanie konwencjonalnymi lampami rtęciowymi lub UV LED oraz listwy jonizujące eliminujące ładunki elektrostatyczne z materiału. Obsługa ploterów jest prosta nawet dla osób zaczynających przygodę z drukiem UV. Opanowanie czynności serwisowych niezbędnych do utrzymania maszyny w dobrym stanie technicznym jest łatwe. Polski dystrybutor maszyn API.PL zapewnia doradztwo, kompleksowe wdrożenie oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ze stałym, szybkim dostępem do części zamiennych.
Dlaczego warto wybrać druk UV:
- atrament UV charakteryzuje się bardzo dobrą przyczepnością do szerokiej gamy podłoży (szkło, MD F, polipropylen, pleksi, PCV, papier), umożliwiając wiele kreatywnych, wysokomarżowych zastosowań
- druk z atramentem białym otwiera nowe możliwości i efekty w dekorowaniu mediów przezroczystych i kolorowych
- wydruki są gotowe do zastosowania bezpośrednio po zdjęciu z maszyny, nie wymagają laminowania ani dosuszania
- prace wymagające dużych nafarbień (np. do podświetleń) mogą, dzięki błyskawicznemu utrwalaniu, być drukowane ze zdecydowanie większą prędkością niż atramentami solwentowymi lub pigmentowymi
- media sztywne można drukować bezpośrednio, osiągając wyższą jakość, trwałość i wydajność niż w przypadku oklejania foliami drukowanymi solwentem.
API.PL zaprasza zainteresowanych na testy
ploterów Handtop do drukarni pokazowej
w Aleksandrowie Łódzkim.
www.api.pl
« poprzedni | następny » | « wróć |
Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.