Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zdrowie w sieci DOOH. AMS współpracuje z Onkofundacją Alivia

AMS i Onkofundacja Alivia nawiązały długofalową współpracę. W ramach wspólnych działań w Światowy Dzień Zdrowia, który był 7 kwietnia, w sieci Digital OOH miała swoją premierę nowa kategoria kontentowa pod tytułem Zdrowie.

 

AMS od lat cyklicznie współpracował z Onkofundacją Alivia w ramach wydarzeń związanych z profilaktyką zdrowia. W miesiącu świadomości raka piersi (październiku) w sieci digital spółki AMS wyemitowano 3 miliony treści poświęconych profilaktyce onkologicznej. W lutym z okazji Dnia Walki z rakiem w ciągu trzech dni na nośnikach AMS w 70 miastach Polski opublikowano ponad pół miliona różnych treści edukacyjnych. Po sukcesie tych akcji AMS zdecydował o rozszerzeniu współpracy z fundacją i czterokrotne zwiększenie liczby emitowanych spotów kontentowych. Treści dostarczane przez Alivię dotyczą profilaktyki, wskazówek żywieniowych, zdrowego stylu życia i będą tworzyły nowy wymiar kategorii kontentowej Zdrowie.

 

AMS zwraca szczególną uwagę na aspekty innowacyjnych, cyfrowych rozwiązań i działania edukacyjnego z obszaru społecznej odpowiedzialności. Dzięki temu dociera z wartościowym kontentem do 18,5 miliona osób w Polsce. Z wyników testu analizy Digital OOH przeprowadzonego przez Gemius wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6 procent zasięgu mierzonego wskaźnikiem OTS i liczonego dla ogólnopolskiej populacji w wieku od 7 do 75 lat. Onkofundacja Alivia poprzez współpracę z AMS może skutecznie dotrzeć ze swoim przekazem do wielu osób. Jak podkreśla Agnieszka Dolna z Onkofundacji Alivia „O profilaktyce i badaniach trzeba rozmawiać, a przestrzeń miasta jest do tego idealnym miejscem”.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama