Billboard Lecha. Zachęta do life balance

Marka piwa Lech w swojej najnowszej akcji „Łap chwile, nie nadgodziny” zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile, a nie nadgodziny. Z tej okazji specjalny billboard częstuje bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.

 

© Kompania Piwowarska

Marka Lech zachęca do zachowania balansu między życiem prywatnym i zawodowym. Sposobem na to ma być kończenie pracy punktualnie, aby zgodnie z hasłem akcji łapać chwile, a nie nadgodziny. Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej, w okolicy znanej z licznych biurowców. Symbolicznie częstuje on piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie pojawił się w Warszawie. Akcja symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty