Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

OOH na nieboskłonie

© Bilibili

Firma Bilibili postanowiła przenieść kampanie reklamową ponad ziemię, umieszczając promocję najnowszej gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na niebie. Kampania była realizowana w Szanghaju i polegała na umieszczeniu na niebie ogromnego kodu QR, który oglądający mogli zeskanować. Po zeskanowaniu na ekranach telefonów pojawiała się reklama wspomnianej produkcji, a także link umożliwiający jej pobranie. Obraz był wyświetlany przez ponad 1500 dronów. Świadkowie całej akcji mogli także oglądać inne animacje stworzone w ten sposób, np. postacie z gry. Całą nietypową akcję promocyjną można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama