OOH na nieboskłonie

© Bilibili

Firma Bilibili postanowiła przenieść kampanie reklamową ponad ziemię, umieszczając promocję najnowszej gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na niebie. Kampania była realizowana w Szanghaju i polegała na umieszczeniu na niebie ogromnego kodu QR, który oglądający mogli zeskanować. Po zeskanowaniu na ekranach telefonów pojawiała się reklama wspomnianej produkcji, a także link umożliwiający jej pobranie. Obraz był wyświetlany przez ponad 1500 dronów. Świadkowie całej akcji mogli także oglądać inne animacje stworzone w ten sposób, np. postacie z gry. Całą nietypową akcję promocyjną można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama