Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

OOH na nieboskłonie

© Bilibili

Firma Bilibili postanowiła przenieść kampanie reklamową ponad ziemię, umieszczając promocję najnowszej gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na niebie. Kampania była realizowana w Szanghaju i polegała na umieszczeniu na niebie ogromnego kodu QR, który oglądający mogli zeskanować. Po zeskanowaniu na ekranach telefonów pojawiała się reklama wspomnianej produkcji, a także link umożliwiający jej pobranie. Obraz był wyświetlany przez ponad 1500 dronów. Świadkowie całej akcji mogli także oglądać inne animacje stworzone w ten sposób, np. postacie z gry. Całą nietypową akcję promocyjną można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama