Kampania promująca Polskę. Turystyka w duchu slow

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu zorganizował kampanię „Poland Soul Travel”, której celem jest ukazanie atrakcyjnych turystycznie regionów Polski. Należą do nich: Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie. Adresatami kampanii są Austriacy i Szwajcarzy, a zakres działań obejmuje promocję kraju w zachodniej Europie.

Projekt został zaplanowany tak, aby wspierać właścicieli niewielkich ośrodków wypoczynkowych, głównie we wschodniej Polsce, których sytuacja pogorszyła się w wyniku pandemii, kryzysu ekonomicznego i sytuacji w Ukrainie. Kampania proponuje wybrane aktywności sportowe, dania regionalne, a także  opisuje historię miejsc.

Obecnie można zauważyć, że coraz więcej ludzi pragnie odpoczynku na łonie natury, w spokojnych, cichych miejscach. Często jest to spowodowane ogromnym pośpiechem, w jakim funkcjonuje coraz więcej osób.

Regionalne atrakcje przedstawiają gospodarze wybranych ośrodków agroturystycznych. Kampania koncentruje się przede wszystkim na mniejszych miejscowościach, ale ukazuje także większe miasta, jak Kraków, Wrocław, Gdańsk, Warszawę czy Katowice.

Stworzono stronę kampanii - polandsoultravel.com. Prowadzone są działania promocyjne na portalach społecznościowych i kampanie digitalowe.

Projekt wystartował w marcu 2022 roku i potrwa do grudnia. W przyszłym roku planowane jest poszerzenie zakresu kampanii o pięć następnych, interesujących regionów w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama