Old Spice. Nowa odsłona kampanii

© Feeders Agency

Firma Procter & Gamble Polska, właściciel marki Old Spice, przedstawiła najnowszą odsłonę kampanii promującej kosmetyki z linii Old Spice Captain. Kontekstowe murale, które nawiązują do kultowej kampanii sprzed lat, mają za zadanie odświeżyć standardową linię marki oraz podkreślić hasło „Stay Fresh 24/7”.

W ramach nowej kampanii outdoorowej, w maju i czerwcu na ulicach największych aglomeracji w Polsce pojawiły się przyciągające wzrok murale. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na świeżość, jako główną zaletę produktów Old Spice. Kampania skierowana jest do osób, które lubią aktywnie spędzać czas. W Polsce marka Old Spice nadal kojarzy się z głównym hasłem popularnej reklamy sprzed kilku lat – „Siedzę na koniu. W oparciu o ten żart i silnie zakorzeniony w umysłach odbiorców wizerunek, w obecnej kampanii marka chce w żartobliwy sposób pokazać, że niezależnie od tego, gdzie się jest, produkty Old Spice zapewniąją świeżość 24/7. Hasło „Siedzę na koniu” opracowano tak, aby nawiązywało do najpopularniejszych miejsc spotkań w danym mieście. I tak, mural w Gdyni obrazuje hasło „Siedzę na plaży”, w Katowicach – „Siedzę na Mariackiej”, w Warszawie „Siedzę na Schodkach”, w Poznaniu „Siedzę na kontenerach”, a we Wrocławiu „Siedzę na Wyspie”. Za realizację oraz pomysł kampanii odpowiada Feeders Agency.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama