Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Zmiana logo i wyglądu. Nowe oblicze Onlineprinters

Grupa Onlineprinters jest jedną z wiodących na rynku drukarni internetowych w Europie. Produkuje w swoich zakładach indywidualne materiały poligraficzne dla ponad miliona klientów w 30 europejskich krajach, począwszy od ulotek aż do kompletnego stoiska targowego. W ostatnich dniach jej klienci mogli zaobserwować duże zmiany.

 

Onlineprinters z dnia na dzień pokazała całkiem nowe oblicze. Zmienione zostały logo, barwy oraz strona internetowa. Obecna kolorystyka w zielonych, ziemistych odcieniach z naturalnymi akcentami w kolorze pomarańczowym promieniuje zrównoważonym rozwojem, wartością i kompetencją. Nowe logo jest bardziej wyraziste i nowoczesne, ale też proste i eleganckie. Sklep internetowy poza zmianą wyglądu zyskał ulepszoną użyteczność. Mimo całkiem nowego oblicza 35-letnie doświadczenie grupy w branży poligraficznej nie uległo zmianie, a wiedza i miłość do druku pozostają i rosną z każdym dniem. Jak podkreśla Onlineprinters teraz są jeszcze bardziej osobiści, bezpośredni, transparentni i jeszcze bardziej serdeczni. Dla firmy bardzo ważne jest by ich klienci byli dumni i zadowoleni po wyjęciu z pudełka swoich gotowych pomysłów na druk.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama