Miasto otwarte na zmiany

© Urząd Miejski w Grudziądzu

Władze miejskie Grudziądza przedstawiły nowa identyfikację wizualną miasta, która zostanie wprowadzona na początku października. Zmiany mają na celu ujednolicić logotypy i elementy graficzne spółek i instytucji miejskich oraz komunikacji społecznej miasta, co ma przełożyć się na szerszą promocję walorów miasta oraz skuteczne działania informacyjne o sprawach ważnych dla jego mieszkańców. W ramach podjętych działań powstało także nowe logo Grudziądza, na którym przedstawiony został jeden z zabytków - Brama Wodna. Wprowadzone zmiany są odzwierciedleniem hasła „Grudziądz - Miasto Otwarte”, co jak podkreśla prezydent miasta, Maciej Glamowski, podkreśla jego otwartość na turystów, inwestorów, na nowych mieszkańców oraz na innowacje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama