Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Miasto otwarte na zmiany

© Urząd Miejski w Grudziądzu

Władze miejskie Grudziądza przedstawiły nowa identyfikację wizualną miasta, która zostanie wprowadzona na początku października. Zmiany mają na celu ujednolicić logotypy i elementy graficzne spółek i instytucji miejskich oraz komunikacji społecznej miasta, co ma przełożyć się na szerszą promocję walorów miasta oraz skuteczne działania informacyjne o sprawach ważnych dla jego mieszkańców. W ramach podjętych działań powstało także nowe logo Grudziądza, na którym przedstawiony został jeden z zabytków - Brama Wodna. Wprowadzone zmiany są odzwierciedleniem hasła „Grudziądz - Miasto Otwarte”, co jak podkreśla prezydent miasta, Maciej Glamowski, podkreśla jego otwartość na turystów, inwestorów, na nowych mieszkańców oraz na innowacje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama