Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kreativia modernizuje portfolio

Polska firma poligraficzna Kreativia zainwestowała w maszynę termosublimacyjną Efi Vutek FabriVU 340i. Urządzenie o szerokości 3,4 metra ma pozwolić firmie na poszerzenie oferty usług i skorzystanie z nowych możliwości rynkowych.

Firma Kreativia, założona przez Hannę i Bartosza Kosibę w 2016 roku łączy w sobie reklamę oraz potężne możliwości projektowe, produkcyjne i instalacyjne o wysokiej jakości druku. Znana jest z projektowania i produkowania wyjątkowych systemów informacji wizualnej, POSów, wystaw modułowych i ekspozycji sklepowych.

„Zbudowaliśmy świetne relacje z Efi po naszym pierwszym zakupie ich maszyny w 2019 roku” - powiedział Arkadiusz Szychta, dyrektor zarządzający w Kreativia. „Jako firma, która zapewnia najwyższą jakość i gwarantowaną wydajność, stwierdziliśmy, że to właśnie dzięki technologii Efi osiągamy obiecywaną jakość, dlatego ponownie zdecydowaliśmy się zainwestować w maszynę tego producenta”.

W czasie pandemii Kreativia przeszła od produkcji reklam poprzez artystyczne ekspozytory POS, oznakowanie dekoracyjne i grafikę, po tworzenie produktów ochronnych, takich jak ścianki, bariery oraz osłony i maski na twarz. Efi Vutek 3r + umożliwił firmie Kreativia zaspokojenie rosnącego popytu na nowe produkty, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższej jakości i przy szybkich terminach realizacji. Dzięki nowej maszynie firma była w stanie bardzo szybko zmienić narzędzia i zróżnicować swoją ofertę produktów. To otworzyło jej drzwi do nowego i stabilnego przepływu biznesu.

Model FabriVu 340i zapewnia wysoką wydajność w przypadku grafik na tekstyliach premium typu soft-signage, z prędkością do 250 metrów kwadratowych na godzinę. Maszyna jest również jedynym rozwiązaniem produkcyjnym w swojej klasie, które oferuje produkcję bezpośrednio na tkaninie i sublimację w jednej linii produkcyjnej bez konieczności stosowania oddzielnej maszyny do wytłaczania. W rezultacie nadruki Kreativia bezpośrednio na tekstyliach są natychmiast gotowe do obróbki końcowej i wysyłki po wydrukowaniu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama