Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Surreal krytykuje konkurencję. Anty-cukrowe billboardy

Marka płatków śniadaniowych Surreal rozpoczęła nową kampanię OOH, w której promuje swoje płatki śniadaniowe bez dodatku cukru. Jednocześnie marka krytykuje swoich konkurentów za wysoką zawartość cukru w ich produktach używając gier słownych w krótkich, zabawnych hasłach. Jak podała marka w oficjalnym oświadczeniu, kampania nawiązuje także do przegranego sporu sądowego marki Kellogs, która nie spełniła wytycznych dotyczących zawartości cukru w jej produktach. Billboardy będą widoczne w Londynie, Leeds, Manchesterze, Birmingham i Glasgow w dniach od 18 lipca do 15 sierpnia. W miastach tych umieszczono ponad 180 billboardów marki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama