Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowa kampania PepsiCo

© K2

Wystartowała nowa kampania PepsiCo, przygotowana przez agencję K2. Kampania obejmuje swoim zasięgiem 35 rynków Europy Wschodniej i skierowana jest przede wszystkim do generacji Z, czyli tzw. pokolenia internetowego ludzi urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 roku. Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii reklamowej dla marki Pepsi objęło stworzenie uniwersalnej koncepcji kreatywnej, przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywację digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach.

„Choć można by pomyśleć, że to dopiero pandemiczny lockdown przekonał młodych ludzi, aby otoczyli swoje domy nowym sentymentem, w istocie dom jako „bezpieczna przystań” był już głęboko „w trendzie”. Zamiast klasycznie uciekać z domu do kumpli, pokolenie końca alfabetu na najlepszych przyjaciół wybrało swoich rodziców. I tu wchodzi Pepsi cała na niebiesko, wzywając młodych ludzi, żeby wykorzystali domowe zacisze do uwalniania spontaniczności, robienia nowych rzeczy i pozwalania sobie na błędy” - mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama