Life’s Good

© LG

Na cyfrowych billboardach znajdujących się na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus rozpoczęto wyświetlanie zwiastuna filmu Life’s Good, zrealizowanego przez reżysera Jacksona Tisiego przy wsparciu LG Electronics. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych. Life’s Good można obejrzeć na kanale LG Global w serwisie YouTube. Film Tiesiego jest jednym z filarów kampanii Life’s Good zainicjowanej przez LG. Do jego realizacji zaproszono 531 młodych twórców z 33 krajów, którzy przesłali swoje autorskie propozycje. Na podstawie najlepszych materiałów reżyser stworzył 20-minutową historię. Obraz przedstawia różne aspekty dobrego życia w sześciu odsłonach: Life’s Beautiful, Life’s Community, Life’s Lonely, Life’s in Motion, Life’s an Adventure oraz Life’s Good. „Life’s Good to afirmacja życia widziana oczami osób z różnych stron świata, jedyny w swoim rodzaju eksperyment. Film prezentuje piękną różnorodność ludzi i ich środowisk, a także uświadamia nam, jak nierozerwalnie jesteśmy ze sobą związani duszą i duchem, zwłaszcza dziś, w następstwie globalnej pandemii COVID-19” - podsumowała Diva Vélez z New York Film Critics Online.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty