Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Coca-Cola i recyklomaty

W związku z zanieczyszczeniem środowiska coraz więcej firm promuje się poprzez zachowania związana z ochroną planety i recyklingiem. Korzysta z tego wiele wielkich koncernów, które zauważają, że ich klienci przykładają coraz większą wagę do wartości związanych z ekologią. W ostatnich czasach współpraca Coca-Cola z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia nabrała realnego, związanego z przetwarzaniem odpadów, wymiaru. W dwóch lokalizacjach w stolicy - na placu Bankowym i przy ulilic Ząbkowskiej stanęły pierwsze recyklomaty do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Zebrane szkło, tworzywa sztuczne i aluminium trafią do powtórnego wykorzystania, a zwracający je otrzymają eko-punkty, które będą mogli wymienić na zniżki u partnerów akcji – w sieci kawiarni Costa Coffee, Multikinie, Teatrze Dramatycznym i Teatrze Capitol. To pierwsze z dziesięciu maszyn, jakie marka przekazała miastu. Można do nich wrzucać butelki PET, butelki szklane oraz aluminiowe puszki. Punkty można zbierać za pomocą odpowiednich aplikacji, dlatego system ten jest ekologiczny - maszyny nie wymagają drukowania paragonów i posiadania kart. Pozostawienie recyklomatów jest częścią kampania Coca-Cola #WCIĄŻZMIENIAMY. Jest to polska odsłona europejskiej kampanii #NEVERSETTLE. W jej ramach firma przedstawia swoje rozwiązania m.in. dla wyzwań środowiskowych w obszarze ograniczania odpadów z tworzyw sztucznych oraz ochrony zasobów wodnych. W Polsce firma zmniejszyła masę produkowanych butelek PET o czterdzieści pięć procent, tym samym ograniczając ilość tworzyw sztucznych i wykorzystując do produkcji coraz więcej surowców wtórnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama