Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

McDonalds z digital signage

 

McDonalds nie próżnuje, jeśli chodzi o innowacje. Sieć fast foodów wdrożyła kilka lat temu cyfrowe tablice menu i kioski do dokonywania własnych zamówień. Teraz chce również wykorzystać digital signage na zewnątrz poprzez cyfrowe wyświetlacze drive-thru.
McDonalds Sweden od niedawna współpracuje z dostawcą Digital Signage Visual Art, aby zainstalować zewnętrzne wyświetlacze drive-thru w swoich lokalizacjach. Firma wybrała wyświetlacze Samsung OH55 cale z wbudowanym odtwarzaczem multimedialnym Samsung Tizen. Visual Art dostarczył swoje oprogramowanie Va Drive Smart Signage z wyświetlaczami do dostarczania dynamicznych aktualizacji menu. Va Drive Smart Signage jest przygotowany do pełnej integracji z POS w celu aktualizacji cen czy wyświetlania informacji o awariach bez względu na warunki pogodowe. Visual Art współpracuje z lokalizacjami McDonald w całej Europie od 2006 roku. Firmy przetestowały dotychczas menu drive-thru w dwóch lokalizacjach w Akersberga i Linvreten w Szwecji, planując digitalizację wszystkich restauracji w kraju do 2020 roku. Aby sprostać warunkom pogodowym, Visual Art i McDonalds Sweden wybrały wyświetlacze, które mają certyfikat IP56 do obsługi zarówno niskich, jak i wysokich temperatur, a także pyłu, deszczu i śniegu.
Są one zoptymalizowane pod kątem wymagającego środowiska zewnętrznego i mogą wytrzymać temperatury od -30 ° C do + 50 ° C przez cały rok dzięki systemowi samoczynnego chłodzenia bez potrzeby stosowania filtra lub konserwacji. Dla lepszej czytelności ekrany mają wysoką jasność i zapobiegają odbiciom promieni słonecznych, dzięki czemu obrazy są bogatsze i wyraźniejsze nawet w pełnym świetle.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama