Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Wisła i Ledy

Krakowski klub piłkarski, Wisła Kraków, znalazł sposób na spłacenie 1,2 mln złotych długu. Prezydent Krakowa Jacek Majchrowski nie wyklucza możliwości spłaty części zadłużenia Wisły wobec gminy, poprzez zakup przez klub band reklamowych na miejski stadion przy ul. Reymonta. W przeszłości w taki sposób zadłużenie zmniejszyła Cracovia. Przeprowadzenie takiej procedury wymaga czasu oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa. Wisła Kraków zmuszona jest do wynajęcia band Led przed każdym rozgrywanym w domu meczem. Klub chce jednak zakupić nośniki reklamowe i przekazać je miastu w ramach wyposażenia stadionu tak, jak miało to miejsce na innym miejskim stadionie. Wisła powołuje się na to, że w 2015 r. w taki sposób zmniejszono zadłużenie wobec gminy klubu MKS Cracovia. Urzędnicy wyjaśniają, że ewentualne rozliczenie długu za bandy Led należałoby przeprowadzić zgodnie z ustawą o finansach publicznych. Wisła została poproszona o podanie parametrów technicznych oczekiwanych band ledowych w celu przeprowadzenia badania rynku w tym zakresie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama