Grupa Morizon-Gratka. Strategiczna kampania outdoorowa

1 września 2023 roku Grupa Morizon-Gratka rozpoczęła nową kampanię reklamową obu swoich brandów, znajdujących się w czołówce polskich platform z ogłoszeniami nieruchomości Morizon.pl oraz Gratka.pl. Jednym z elementów kampanii są działania outdoorowe. Reklamy pojawiły się w strategicznych lokalizacjach. Dodatkowym nośnikiem zostały środki komunikacji miejskiej w wybranych miastach Polski.

Autorem koncepcji kreatywnej jest dział marketingu Grupy Morizon-Gratka. Zaplanowana przez firmę kampania będzie prowadzona wielowymiarowo, w radiu, internecie oraz w mediach społecznościowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama