Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Grupa Morizon-Gratka. Strategiczna kampania outdoorowa

1 września 2023 roku Grupa Morizon-Gratka rozpoczęła nową kampanię reklamową obu swoich brandów, znajdujących się w czołówce polskich platform z ogłoszeniami nieruchomości Morizon.pl oraz Gratka.pl. Jednym z elementów kampanii są działania outdoorowe. Reklamy pojawiły się w strategicznych lokalizacjach. Dodatkowym nośnikiem zostały środki komunikacji miejskiej w wybranych miastach Polski.

Autorem koncepcji kreatywnej jest dział marketingu Grupy Morizon-Gratka. Zaplanowana przez firmę kampania będzie prowadzona wielowymiarowo, w radiu, internecie oraz w mediach społecznościowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama