Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wyższa jakość serwisu

Data publikacji: Lipiec 2012

Igepa Polska rozszerzyła ofertę produktów o segment płyt z tworzyw sztucznych dedykowanych dla branży reklamy wizualnej. Firma w chwili obecnej posiada pełną paletę grubości i kolorów akrylu ekstrudowanego i wylewanego, płyty spienione i twarde z PCW, lekkie i sztywne płyty kompozytowe oraz polipropylen kanalikowy. O nowej ofercie opowiada Marcin Jaworowski, Prezes Zarządu Igepa Polska.

VISUAL COMMUNICATION: Co skłoniło Państwa do wprowadzenia tworzyw sztucznych do swojej oferty?

 

Marcin Jaworowski: Rozszerzenie oferty Igepa Polska o płyty z tworzyw sztucznych jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów i

Opis osoby

stanowi naturalny etap w rozwoju działu Viscom. Dotychczasowa oferta bazowała głównie na szerokim asortymencie mediów elastycznych (folie, tkaniny banerowe, siatki, papiery), które dzięki dobremu stosunkowi jakości do ceny zdobyły uznanie w największych polskich drukarniach wielkoformatowych. Ponieważ wiele z tych firm wykorzystuje w swoich realizacjach także tworzywa sztuczne, więc, dzięki rozszerzeniu oferty, możemy im dostarczać oba rodzaje materiałów jednym transportem, a to pozwala na oferowanie atrakcyjnych cen przy utrzymaniu wysokiego poziomu obsługi logistycznej. Dzięki nowym produktom liczymy też oczywiście na zdobycie nowych klientów, a pierwsze wyniki sprzedaży pokazują, że dobry stosunek ceny, do jakości tworzyw plus przyjęta koncepcja „Wyższa jakość serwisu” przekonują do współpracy z Igepa coraz więcej firm.

 

VC: Co konkretnie kryje się pod hasłem „Wyższa jakość serwisu”?

 

MJ: Przeprowadzone przez nas badania preferencji klientów wykazały, że choć cena stanowi nadal bardzo istotne kryterium wyboru dostawcy, to rośnie znaczenie szeroko rozumianego serwisu. Bogatsi o tę wiedzę wdrożyliśmy szereg rozwiązań, które wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom: termin dostawy w 24h z pracującego non-stop centralnego magazynu w Ł odzi, bezpłatne formatkowanie płyt z tworzyw już w 48h na nowoczesnej pile poziomej, program CAD optymalizujący ilość odpadów przy cięciu, specjalistyczne wyposażenie samochodów minimalizujące ryzyko uszkodzeń towaru w transporcie. Jesteśmy oczywiście świadomi, że głównym źródłem zadowolenia ze współpracy z Igepa są i pozostaną nasi pracownicy: wiarygodni, efektywni i niezmiennie życzliwi dla każdego z naszych klientów. Dlatego też inwestycje w ich szkolenie i rozwój zajmują wysokie miejsce na liście naszych priorytetów.

 

VC: Jakie tworzywa sztuczne zamierzają Państwo sprzedawać? Od kiedy będą one dostępne?

 

MJ: W chwili obecnej w centralnym magazynie Viscom w Ł odzi dostępna jest już pełna paleta grubości i kolorów akrylu ekstrudowanego i wylewanego, płyt spienionych i twardych z PCW, płyt kompozytowych w różnym wykończeniu powierzchni oraz polipropylenu kanalikowego. Zamówienia na większe ilości płyt oraz na produkty specjalne realizowane są bezpośrednio z fabryk, a czas dostawy uzgadniany jest indywidualnie. Wszystkie tworzywa zostały starannie wyselekcjonowane z pośród europejskich i dalekowschodnich dostawców, zaś ich jakość jest potwierdzona certyfikatami krajowych oraz unijnych instytutów badawczych.

 

VC: Czy są to podłoża produkowane przez Igepa, czy tylko dystrybuowane pod tą marką?

 

MJ: Igepa Polska to firma handlowa, która istnieje od ponad 15 lat. Z rocznym obrotem na poziomie 250 milionów złotych należy do czołowych dystrybutorów papieru i materiałów do produkcji reklamowej w Polsce. Jako członek międzynarodowej grupy dystrybucyjnej, działającej pod szyldem IgepaGroup, posiadamy kontakty z największymi światowymi producentami, a ich produkty oferujemy w całej Europie zarówno pod markami fabrycznymi, np. Palfoam, Plazcast jak i markami własnymi np. Master, Budget. Łączenie zakupów w ramach dużej grupy pozwala nam skutecznie negocjować ceny nabycia, a w efekcie oferować klientom atrakcyjne ceny na produkty wysokiej jakości.

 

VC: Czy zamierzają Państwo rozwijać swoje portfolio dla sektora VisCom?

 

MJ: Po wprowadzeniu do sprzedaży płyt z tworzyw sztucznych nasza oferta jest dobrze dopasowana do potrzeb reklamowych firm produkcyjnych. Przypomnę, że oprócz płyt zawiera ona też papiery, folie, laminaty i różnorodne tkaniny banerowe o szerokości do 5 m., przeznaczone zarówno do zadruku wodnego jak i solventowego. W najbliższym czasie zamierzamy się więc głównie skupić na rozwoju sprzedaży produktów z grupy tworzyw sztucznych, co nie oznacza oczywiście zaprzestania poszukiwania coraz lepszych i tańszych dla klientów rozwiązań.

 

VC: Jak oceniają Państwo ten rynek, zwłaszcza jeśli chodzi o polskie realia?

 

MJ: Na rynku „viscom” działamy aktywnie od wielu lat i obserwujemy wzrastający z roku na rok poziom walki konkurencyjnej zarówno pomiędzy producentami reklam, jak i wśród dystrybutorów mediów. W efekcie klienci oczekują coraz niższych cen przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej jakości produktów. W Igepa udało nam się rozwiązać ten pozorny paradoks, dzięki stałemu poszerzaniu oferty o sprawdzone produkty z tych fabryk dalekowschodnich, które nie tylko oferują atrakcyjne ceny, ale są w stanie zapewnić wysoką, a przede wszystkim powtarzalną jakość produkcji. Jeśli chodzi zaś o możliwości dalszego rozwoju Igepa na polskim rynku, to jestem optymistą. Uważam bowiem, że mimo dużej konkurencji wśród dostawców, nadal jest na nim miejsce dla firm, które zaoferują klientom nie tylko dobre produkty w atrakcyjnych cenach, ale także profesjonalną obsługę i efektywne rozwiązania logistyczne, na co w Igepa kładziemy szczególnie duży nacisk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama