Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Otwieramy się na nowe!

© RemaDays Warsaw

Już 16 lutego w centrum targowo-wystawienniczym PTAK Warsaw Expo rozpocznie się kolejna, trzydniowa edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022. Przedsmak tej imprezy można było poznać już we wrześniu 2021 roku podczas targów RemaExtra, dodatkowej imprezy zorganizowanej w ramach RemaDays pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy”. Najbliższa, 17. edycja targów RemaDays Warsaw odbędzie się pod hasłem „KreaTywni, Otwarci na nowe”. Przestrzeń wystawiennicza zostanie podzielona na trzy główne sektory targowe: sektor Gifts & Textile - gdzie znajdą się m.in. upominki i tekstylia reklamowe oraz opakowania, Sign & Visual - obejmujący rozwiązania z zakresu reklamy wizualnej, nośników reklamowych, Out&Indoor, reklamy świetlnej oraz POS, a także Tech&Print - sektor technologii, maszyn i materiałów do druku. Podczas wydarzenia odbędzie się także cykl prezentacji prowadzonych przez ekspertów z dziedziny reklamy i druku - RemaCongress, na których poruszone zostaną najważniejsze zagadnienia i obecne wyzwania branży reklamy i druku. Na stronie internetowej targów rozpoczęła się rejestracja zwiedzających oraz dostępna jest pełna lista wystawców tego wydarzenia. Organizatorem targów jest firma GJC International.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama