Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Otwieramy się na nowe!

© RemaDays Warsaw

Już 16 lutego w centrum targowo-wystawienniczym PTAK Warsaw Expo rozpocznie się kolejna, trzydniowa edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022. Przedsmak tej imprezy można było poznać już we wrześniu 2021 roku podczas targów RemaExtra, dodatkowej imprezy zorganizowanej w ramach RemaDays pod hasłem „Rozgrzewka dla reklamy”. Najbliższa, 17. edycja targów RemaDays Warsaw odbędzie się pod hasłem „KreaTywni, Otwarci na nowe”. Przestrzeń wystawiennicza zostanie podzielona na trzy główne sektory targowe: sektor Gifts & Textile - gdzie znajdą się m.in. upominki i tekstylia reklamowe oraz opakowania, Sign & Visual - obejmujący rozwiązania z zakresu reklamy wizualnej, nośników reklamowych, Out&Indoor, reklamy świetlnej oraz POS, a także Tech&Print - sektor technologii, maszyn i materiałów do druku. Podczas wydarzenia odbędzie się także cykl prezentacji prowadzonych przez ekspertów z dziedziny reklamy i druku - RemaCongress, na których poruszone zostaną najważniejsze zagadnienia i obecne wyzwania branży reklamy i druku. Na stronie internetowej targów rozpoczęła się rejestracja zwiedzających oraz dostępna jest pełna lista wystawców tego wydarzenia. Organizatorem targów jest firma GJC International.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama