Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Pocałunek rywali

W Finlandii pojawiły się billboardy fast-foodowej sieci Burger King w ramach tygodnia Helsinki Pride. Przedstawiają one króla burgerów całującego się z Ronaldem McDonaldem, ikoną sieci McDonald’s. Kampania jest nie tylko wyrazem sympatii pomiędzy sieciami, które nieustannie ze sobą rywalizują, ale również promuje równość i wolność bycia niezależnie od pochodzenia czy orientacji. Głównym mottem kampanii jest hasło „Miłość zwycięża wszystko”. Jak twierdzi Kaisa Kasila, menadżer Burger Kinga w Finlandii, marka zawsze opowiadała się za równością, miłością i prawem każdego do bycia takim, jaki jest. A poprzez ukazanie pocałunku dwóch rywalizujących ze sobą firm, Burger King chciał pokazać, że miłość zawsze zwycięża.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama