“Gotuj się do sportu”

© Benefit Systems

Marka MultiSport, należąca do firmy Benefit Systems, zaprezentowała nową kampanię pod nazwą „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Słynny krytyk kulinarny zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. Według badania „MultiSport Index Pandemia”, brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 procent aktywnych fizycznie Polaków. Wśród nich aż 74 procent odczuło negatywny wpływ tej zmiany na swoje samopoczucie, 65 procent na zdrowie, a 61 procent na sylwetkę.

Kreacje związane z kampanią pojawią się w mediach społecznościowych oraz w reklamach digitalowych. Drugim elementem kampanii będą spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej. Głównym celem kampanii jest przekonanie Polaków, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń czy też ulubioną dyscyplinę sportową.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty