Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Informacja na każdym kroku

Data publikacji: sierpień 2013

Infokioski coraz częściej wypełniają przestrzeń publiczną, pojawiając się w takich miejscach, jak centra handlowe, punkty informacji turystycznej, muzea, dworce, galerie czy banki. Są doskonałą alternatywą dla obecnych drukowanych form prezentacji, np. plakatów czy standów.

 

Możliwość całkowitej personalizacji infokiosków oraz duża swoboda w wyborze miejsca ich instalacji czynią z nich atrakcyjną alternatywę dla drukowanych form prezentacji treści. 

Nowoczesny design i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że urządzenia te wpasowują się w współczesną architekturę miast i budynków. Głównym zadaniem infokiosków jest przekazywanie różnorodnych treści informacyjnych, sprzedażowych czy reklamowych, a łatwość obsługi sprawia, że przekaz ten jest atrakcyjny i zachęcający. Infokiosk jest doskonałym nośnikiem reklamy, ponieważ wszystkie jego elementy mogą być całkowicie spersonalizowane: kształt, forma, kolorystyka, dodatkowe urządzenia peryferyjne oraz oprogramowanie systemowe.

Kioski multimedialne nie są ograniczone lokalizacją, występują w wersji zewnętrznej i wewnętrznej, mogą funkcjonować jako urządzenia wolnostojące lub – w przypadku braku miejsca – naścienne.

Najatrakcyjniejszymi i najnowocześniejszymi nośnikami informacji są dziś wielkoekranowe totemy o przekątnej ekranu 46 cali i większej. Digital signage pozwala dotrzeć do bardzo szerokiej liczy odbiorców, zatem jest idealnym rozwiązaniem w miejscach o sporym natężeniu ruchu. Duża powierzchnia ekranu sprawia, że interakcja z odbiorcą jest dynamiczna i precyzyjna, a prezentowane treści przyciągają wzrok znacznie skuteczniej niż wszelkie formy drukowane.

Bogatą gamę infokiosków można znaleźć w ofercie firmy iMedia, która jest jednym z czołowych producentów wielkoekranowych totemów zewnętrznych wolnostojących i naściennych. Potwierdzeniem wiodącej pozycji tej firmy są na przykład urządzenia wyprodukowane dla Polskiej Organizacji Turystycznej, znajdujące się w Punktach Informacji Turystycznej w całej Polsce.

„Nasza firma zajmuje się produkcją infokiosków i totemów multimedialnych od ponad 12 lat; jesteśmy jednym z największych producentów tego typu urządzeń na polskim rynku” – mówi Przemysław Piątek, dyrektor handlowy iMedia. „Nasze bogate doświadczenie pozwoliło na poszerzenie oferty nie tylko o kolejne modele infokiosków, ale także o zupełnie nowatorskie urządzenia prezentacyjne z serii Active Vision, które skierowane są do klientów poszukujących innowacyjnych i nietuzinkowych rozwiązań w zakresie prezentacji produktowej”. Z możliwościami multimedialnych urządzeń prezentacyjnych iMedia można zapoznać się na stronie internetowej www.infokioski.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama