Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Śmierć to nie statystyka

© Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kilkutygodniową akcję społeczną pod hasłem „Śmierć to nie statystyka”. Akcja skierowana jest w pierwszej kolejności do kierowców samochodów, jako do najliczniejszej grupy użytkowników pojazdów na drogach stołecznych oraz głównych sprawców wypadków. Kampania prezentowana jest na kilkudziesięciu autobusach miejskich - jako skuteczny nośnik umożliwiający dotarcie do grupy docelowej.

„Ze względu na trwającą pandemię w minionym roku zauważalnie spadło natężenie ruchu na stołecznych ulicach. Tym bardziej alarmujące jest, że po raz pierwszy od lat wzrosła liczba osób, które poniosły śmierć w wypadkach drogowych. Warszawa nie pozostaje obojętna. Poprawa bezpieczeństwa to główny priorytet przy wszystkich inwestycjach drogowych. Wiele zależy jednak od samych uczestników ruchu. Dlatego wraz z początkiem marca inaugurujemy nową kampanię społeczną” - mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta m.st. Warszawy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama