Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Śmierć to nie statystyka

© Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kilkutygodniową akcję społeczną pod hasłem „Śmierć to nie statystyka”. Akcja skierowana jest w pierwszej kolejności do kierowców samochodów, jako do najliczniejszej grupy użytkowników pojazdów na drogach stołecznych oraz głównych sprawców wypadków. Kampania prezentowana jest na kilkudziesięciu autobusach miejskich - jako skuteczny nośnik umożliwiający dotarcie do grupy docelowej.

„Ze względu na trwającą pandemię w minionym roku zauważalnie spadło natężenie ruchu na stołecznych ulicach. Tym bardziej alarmujące jest, że po raz pierwszy od lat wzrosła liczba osób, które poniosły śmierć w wypadkach drogowych. Warszawa nie pozostaje obojętna. Poprawa bezpieczeństwa to główny priorytet przy wszystkich inwestycjach drogowych. Wiele zależy jednak od samych uczestników ruchu. Dlatego wraz z początkiem marca inaugurujemy nową kampanię społeczną” - mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta m.st. Warszawy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama