Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Mam OC, jestem OK. Kampania edukacyjno-informacyjna

Opis osoby

Z początkiem maja Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) rozpoczął kampanię edukacyjno-informacyjną, w której przypomina o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym OC. Choć jego posiadanie jest obowiązkowe dla każdego posiadacza pojazdu mechanicznego, nie wszyscy o tym pamiętają.

1 maja rozpoczęła się kampania edukacyjno-informacyjna Systemu Monitorowania Ubezpieczeń Obowiązkowych (SMUbOb). Hasło kampanii to: „Mam OC, jestem OK”. W kampanii UFG przypomina o obowiązku posiadania OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.), przytacza ryzyka związane z brakiem ważnego ubezpieczenia, a także informuje o wdrożeniu nowych e-usług związanych z uruchomieniem Systemu Monitorowania Ubezpieczeń Obowiązkowych. Fundusz kładzie nacisk na ułatwioną komunikację z UFG w sprawach związanych z kontrolą posiadania obowiązkowego OC, a także na możliwość sprawdzenia ważności polisy OC komunikacyjnego przez internet. Start systemu w sierpniu tego roku. Zarówno system, jak i kampania są współfinansowane z Funduszy Europejskich.
Kampania będzie prowadzona w internecie (m.in. animacje, banery internetowe, podcasty, współpraca z influencerem, mediach tradycyjnych (m.in. spoty radiowe, prasa) i na nośnikach zewnętrznych (m.in. reklama w komunikacji miejskiej, plakaty). Działania potrwają do końca sierpnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama