Mam OC, jestem OK. Kampania edukacyjno-informacyjna

Opis osoby

Z początkiem maja Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) rozpoczął kampanię edukacyjno-informacyjną, w której przypomina o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym OC. Choć jego posiadanie jest obowiązkowe dla każdego posiadacza pojazdu mechanicznego, nie wszyscy o tym pamiętają.

1 maja rozpoczęła się kampania edukacyjno-informacyjna Systemu Monitorowania Ubezpieczeń Obowiązkowych (SMUbOb). Hasło kampanii to: „Mam OC, jestem OK”. W kampanii UFG przypomina o obowiązku posiadania OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.), przytacza ryzyka związane z brakiem ważnego ubezpieczenia, a także informuje o wdrożeniu nowych e-usług związanych z uruchomieniem Systemu Monitorowania Ubezpieczeń Obowiązkowych. Fundusz kładzie nacisk na ułatwioną komunikację z UFG w sprawach związanych z kontrolą posiadania obowiązkowego OC, a także na możliwość sprawdzenia ważności polisy OC komunikacyjnego przez internet. Start systemu w sierpniu tego roku. Zarówno system, jak i kampania są współfinansowane z Funduszy Europejskich.
Kampania będzie prowadzona w internecie (m.in. animacje, banery internetowe, podcasty, współpraca z influencerem, mediach tradycyjnych (m.in. spoty radiowe, prasa) i na nośnikach zewnętrznych (m.in. reklama w komunikacji miejskiej, plakaty). Działania potrwają do końca sierpnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty