Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

LFP

Mimaki na Formnext

Podczas targów Formnext, które odbyły się od 19 do 21 listopada we Frankfurcie nad Menem i dotyczyły druku 3D, firma Mimaki zaprezentowała maszynę do produkcji fotorealistycznych prototypów lub modeli. Pełnokolorowa maszyna 3D Mimaki 3DUJ-553, może wiernie odtwarzać ponad 10 milionów kolorów.

więcej »

12 lat gwarancji na głowice laserowe

Wysoka wytrzymałość głowic laserowych, ich niezawodność oraz jakość obrazowania pozwala zaoferować klientom Heidelberga program „Ultimate 12” . Jest to 12-letnia gwarancja na głowice dla naświetlarek Suprasetter najnowszej generacji zamówionych wraz z kontraktem na płyty i obsługę serwisową, bez limitu na liczbę płyt.

więcej »

Pół metra w ciągu godziny

Gigantyczne drukarki 3D mogą wkrótce stać się znacznie bardziej dostępne. Naukowcy z Northwestern University opracowali nową drukarkę 3D przy użyciu technologii o nazwie HARP (szybkie drukowanie dużych obszarów).

więcej »

Drukuj, gdzie chcesz

Roland DG zaprezentował swoją pierwszą maszynę wielkoformatową UV-Led IU-1000F, która może drukować na szerokiej gamie materiałów z prędkością do 116 metrów kwadratowych na godzinę. Jest to rozwiązanie dla branży reklamy, która poszukuje wydajniejszych i szybszych procesów produkcyjnych.

więcej »

360 Reality Audio od Sony

Sony Corporation poinformowało, że wprowadza na rynek system dźwięku Sony 360 Reality Audio. Format ten jest oparty na technologii obiektowego dźwięku przestrzennego, dzięki której zapewnia intensywne wrażenia przy słuchaniu. Jesienią 2019 r. słuchacze z krajów europejskich i USA uzyskają dostęp do biblioteki około 1000 utworów w nowym formacie.

więcej »

Stacje robocze HP

HP oferuje kilka potężnych komputerów stacjonarnych, które umożliwią zrealizowanie twórczych wizji za sprawą wydajności najbezpieczniejszych stacji roboczych oferowanych przez HP. Przeznaczone są one do obsługi najbardziej wymagających aplikacji.

więcej »

Art x Technology

Oparta na połączeniu designu i estetyki, marka technologiczna OPPO połączyła siły z uznanym japońskim architektem Kengo Kumą, aby stworzyć dużą instalację zewnętrzną zatytułowaną „Bamboo (竹) Ring: Weaving into Lightness”, zainstalowaną w Ogrodzie Johna Madejskiego w Muzeum V&A na czas trwania London Design Festiwal.

więcej »

O klimacie po raz kolejny

Coraz częściej firmy łącza się inicjatywy związane z uświadamianiem społeczeństwa, co do zmian klimatycznych. Jedną z takich inicjatyw jest z pewnością niestandardowy słup Warexpo. Jest to efekt współpracy firmy i Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Aranżacja słupa zrealizowana została według zwycięskiego projektu studentki II roku Wydziału Reżyserii – Patrycji Wysokińskiej.

więcej »

Pokazać swoje możliwości

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu. Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać konsumentów.

więcej »

Szyldy mają znaczenie

Szyldy w polskich miastach nie zawsze wyglądają imponująco i często potrzebują odmiany. Inicjatywa Dobry Znak i Stowarzyszenie Traffic Design dbają o piękny wygląd polskich miast. Dzięki nim kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama