Wymogi techniczne

Materiały w postaci cyfrowej proszę przesyłać:

- na CD,

- na DVD,

- na FTP (maks. 50 MB),

- e-mailem (z zastrzeżeniem, że pojedyncza wiadomość nie może być większa niż 15 MB). Wszystkie materiały wysyłane pocztą lub kurierem muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.    Reklamy prosimy przesyłać jako pliki zamknięte w formatach:

- PDF wysokiej rozdzielczości bez znaków drukarskich (paserów),

- TIFF lub JPG (min. 300 dpi),

- EPS (fonty koniecznie zmienione na krzywe).

Do reklam i ogłoszeń należy dołączyć wydruk kolorystyczny proof. Za ogłoszenia dostarczone bez wydruku kolorystycznego proof redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Zdjęcia do druku muszą mieć rozdzielczość co najmniej 300 dpi w formatach *.jpg, *. tiff, PDF lub *.eps.  

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama