Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Wymogi techniczne

Materiały w postaci cyfrowej proszę przesyłać:

- na CD,

- na DVD,

- na FTP (maks. 50 MB),

- e-mailem (z zastrzeżeniem, że pojedyncza wiadomość nie może być większa niż 15 MB). Wszystkie materiały wysyłane pocztą lub kurierem muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem.    Reklamy prosimy przesyłać jako pliki zamknięte w formatach:

- PDF wysokiej rozdzielczości bez znaków drukarskich (paserów),

- TIFF lub JPG (min. 300 dpi),

- EPS (fonty koniecznie zmienione na krzywe).

Do reklam i ogłoszeń należy dołączyć wydruk kolorystyczny proof. Za ogłoszenia dostarczone bez wydruku kolorystycznego proof redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Zdjęcia do druku muszą mieć rozdzielczość co najmniej 300 dpi w formatach *.jpg, *. tiff, PDF lub *.eps.  

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama