Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kolor roku 2022

© Pantone

Instytut Pantone wybrał kolor roku 2022 - został nim odcień niebieskiego wpadający w fiolet o nazwie Very Peri (17-3930). Jak podkreśla firma, kolor ten ma pobudzać kreatywność i jest wyrazem zmian i nowej energii. Inspiracją do jego powstania była nowa wizja świata, w której dominuje wirtualna rzeczywistość, Metaverse oraz NFT. „Wraz z trendami w grach komputerowych, rosnącą popularnością metaverse i rosnącą społecznością artystyczną w przestrzeni cyfrowej Pantone 17-3938 Very Peri ilustruje fuzję współczesnego życia i to, jak trendy kolorystyczne w świecie cyfrowym przejawiają się w świecie fizycznym i vice versa. Kolor roku odzwierciedla to, co dzieje się w naszej globalnej kulturze, wyrażając to, czego ludzie szukają, na co kolor ma nadzieję odpowiedzieć- podkreśla Laurie Pressman, wiceprezes firmy Pantone.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama