Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Minimalistyczne logo

Popularna sieć fastfoodowa Burger King zmieniła swoje logo - nowa grafika jest prostsza i zawiera mniej elementów, a co najważniejsze - ma kształt burgera. To pierwsza taka zmiana identyfikacji wizualnej sieci od 1999 roku. Zmiany obejmą m.in. logo, opakowania produktów, oznakowania i wygląd lokali, a także stroje pracowników. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, minimalistyczne logo wpisuje się w obecną ewolucję marki. Ma ono przede wszystkim podkreślić poprawę jakości oferowanego jedzenia, w tym wyeliminowanie konserwantów z burgerów. Za nowe logo w stylu retro odpowiada agencja Jones Knowles Ritchie. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama