Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Minimalistyczne logo

Popularna sieć fastfoodowa Burger King zmieniła swoje logo - nowa grafika jest prostsza i zawiera mniej elementów, a co najważniejsze - ma kształt burgera. To pierwsza taka zmiana identyfikacji wizualnej sieci od 1999 roku. Zmiany obejmą m.in. logo, opakowania produktów, oznakowania i wygląd lokali, a także stroje pracowników. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, minimalistyczne logo wpisuje się w obecną ewolucję marki. Ma ono przede wszystkim podkreślić poprawę jakości oferowanego jedzenia, w tym wyeliminowanie konserwantów z burgerów. Za nowe logo w stylu retro odpowiada agencja Jones Knowles Ritchie. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama