Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

To ważne, w czym chodzisz

Marka odzieżowa Adidas postanowiła zwrócić uwagę na problem nadprodukcji odpadów z tworzyw sztucznych. Wraz ze swoją nową, proekologiczną kolekcją Clean Classic, firma zainstalowała w jednym ze swoich sklepów w Warszawie nietypową instalację na witrynach. Wejście oraz sklepowe okna zostały zasypane stertą śmieci z tworzyw sztucznych aż po sam sufit, uniemożliwiając klientom wejście do sklepu. Na jednej z witryn zobaczyć można było komunikat całej akcji: „Każdej sekundy na świecie produkuje się 11 ton plastiku. To ważne, skąd pochodzi to, w czym chodzisz.”.

Nowa kolekcja ubrań od adidas została zaprojektowana tak, by wyeliminować odpady z  tworzyw sztucznych. Buty posiadają cholewkę wykonaną w 70 procentach z materiałów pochodzących z recyklingu, sznurówki z papieru pochodzącego z recyklingu, natomiast podeszwa powstała z odnawialnej gumy.

Podczas proekologicznej akcji marki, podczas której zasłonięte zostały drzwi, przez jeden dzień niemożliwe było dokonanie zakupów w sklepie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama