Uliczna galeria sztuki

Warszawska firma marketingowa Focus Media Group postanowiła wykorzystać przestrzeń otaczającą jej główną siedzibę na Saskiej Kępie, tworząc na swoim ogrodzeniu uliczną wystawę. Kreatywne rozwiązanie w postaci pierwszej z cyklicznych wystaw pozwoliło ożywić płot pracami, które łączą w sobie cechy sztuki i komunikacji marketingowej.

Wystawa ma być także formą rozrywki, pobudzając kreatywność i wyobraźnię wszystkich tych, których życie miejskie i towarzyskie zostało zatrzymane przez panującą pandemię.

„Wierzymy, że jest to świetny pomysł na ożywienie przestrzeni wspólnej, a także pewien akt otwarcia się naszej organizacji na mieszkańców, naszych sąsiadów, przechodniów, turystów. To również idea promowania projektów artystycznych, za którymi stoją dodatkowe wartości, jak choćby społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność za dobro wspólne. Do tego nawiązują zresztą prace, które już możemy oglądać” – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający w Focus Media Group.

Pierwsza wystawa składa się z prac przygotowanych do trwającej kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża. Ich autorem jest Piotr Zawałło, dyrektor kreatywny w Focus Media Group. Jego prace noszą tytuł „Piękno żywiołów” i podkreślają, że żywioły są jednocześnie piękne i niezwykle niebezpieczne, dlatego nie należy ich ignorować. Zamysł akcji wyjaśnia także zamieszczona niedaleko tablica informacyjna.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama