Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Uliczna galeria sztuki

Warszawska firma marketingowa Focus Media Group postanowiła wykorzystać przestrzeń otaczającą jej główną siedzibę na Saskiej Kępie, tworząc na swoim ogrodzeniu uliczną wystawę. Kreatywne rozwiązanie w postaci pierwszej z cyklicznych wystaw pozwoliło ożywić płot pracami, które łączą w sobie cechy sztuki i komunikacji marketingowej.

Wystawa ma być także formą rozrywki, pobudzając kreatywność i wyobraźnię wszystkich tych, których życie miejskie i towarzyskie zostało zatrzymane przez panującą pandemię.

„Wierzymy, że jest to świetny pomysł na ożywienie przestrzeni wspólnej, a także pewien akt otwarcia się naszej organizacji na mieszkańców, naszych sąsiadów, przechodniów, turystów. To również idea promowania projektów artystycznych, za którymi stoją dodatkowe wartości, jak choćby społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność za dobro wspólne. Do tego nawiązują zresztą prace, które już możemy oglądać” – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający w Focus Media Group.

Pierwsza wystawa składa się z prac przygotowanych do trwającej kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża. Ich autorem jest Piotr Zawałło, dyrektor kreatywny w Focus Media Group. Jego prace noszą tytuł „Piękno żywiołów” i podkreślają, że żywioły są jednocześnie piękne i niezwykle niebezpieczne, dlatego nie należy ich ignorować. Zamysł akcji wyjaśnia także zamieszczona niedaleko tablica informacyjna.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama