Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Uliczna galeria sztuki

Warszawska firma marketingowa Focus Media Group postanowiła wykorzystać przestrzeń otaczającą jej główną siedzibę na Saskiej Kępie, tworząc na swoim ogrodzeniu uliczną wystawę. Kreatywne rozwiązanie w postaci pierwszej z cyklicznych wystaw pozwoliło ożywić płot pracami, które łączą w sobie cechy sztuki i komunikacji marketingowej.

Wystawa ma być także formą rozrywki, pobudzając kreatywność i wyobraźnię wszystkich tych, których życie miejskie i towarzyskie zostało zatrzymane przez panującą pandemię.

„Wierzymy, że jest to świetny pomysł na ożywienie przestrzeni wspólnej, a także pewien akt otwarcia się naszej organizacji na mieszkańców, naszych sąsiadów, przechodniów, turystów. To również idea promowania projektów artystycznych, za którymi stoją dodatkowe wartości, jak choćby społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność za dobro wspólne. Do tego nawiązują zresztą prace, które już możemy oglądać” – mówi Michał Korczak, dyrektor zarządzający w Focus Media Group.

Pierwsza wystawa składa się z prac przygotowanych do trwającej kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża. Ich autorem jest Piotr Zawałło, dyrektor kreatywny w Focus Media Group. Jego prace noszą tytuł „Piękno żywiołów” i podkreślają, że żywioły są jednocześnie piękne i niezwykle niebezpieczne, dlatego nie należy ich ignorować. Zamysł akcji wyjaśnia także zamieszczona niedaleko tablica informacyjna.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama