Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Agencja mediowa PKN Orlen i PZU

Na początku września Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że PKN Orlen oraz PZU otrzymały zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej o nazwie Sigma Bis. Nowa agencja ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej. Spółka ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej, a także badania skuteczności aktywności reklamowej w mediach. Koncentracja nie ograniczy konkurencji. To kolejny etap procesu, o którym informowano pod koniec lipca. Wtedy obie firmy poinformowały, że jednym z kolejnych pól współpracy, obok działań związanych z wprowadzeniem PPK czy projektów CSR, będą właśnie zakupy usług marketingowych i reklamowych. Warto dodać, że już kilka lat temu, po wygranych wyborach, rząd planował stworzenie państwowego domu mediowego. Obsługiwałby on największe spółki Skarbu Państwa, takie jak Lotos, Orlen, PKO czy PZU. Pomysłu w tamtym kształcie nie zrealizowano, bo jego autor, ówczesny minister skarbu Dawid Jackiewicz stracił stanowisko. Już niedługo okaże się jak powstanie nowej, niemal państwowej agencji wpłynie na rynek mediowy w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama