Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Agencja mediowa PKN Orlen i PZU

Na początku września Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że PKN Orlen oraz PZU otrzymały zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej o nazwie Sigma Bis. Nowa agencja ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej. Spółka ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej, a także badania skuteczności aktywności reklamowej w mediach. Koncentracja nie ograniczy konkurencji. To kolejny etap procesu, o którym informowano pod koniec lipca. Wtedy obie firmy poinformowały, że jednym z kolejnych pól współpracy, obok działań związanych z wprowadzeniem PPK czy projektów CSR, będą właśnie zakupy usług marketingowych i reklamowych. Warto dodać, że już kilka lat temu, po wygranych wyborach, rząd planował stworzenie państwowego domu mediowego. Obsługiwałby on największe spółki Skarbu Państwa, takie jak Lotos, Orlen, PKO czy PZU. Pomysłu w tamtym kształcie nie zrealizowano, bo jego autor, ówczesny minister skarbu Dawid Jackiewicz stracił stanowisko. Już niedługo okaże się jak powstanie nowej, niemal państwowej agencji wpłynie na rynek mediowy w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama