Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nocna taryfa OOH

© Wareexpo

Firma Warexpo rusza z nową, wakacyjną ofertą, uruchamiając taryfę nocną - specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy. Jak podkreśla, w ten sposób firma daje szansę reklamodawcom na dotarcie do 1,5 mln osób, które tworzą życie nocne stolicy. Oferta dotyczy sieci nośników Smart Citylight w ciągu ulic Krakowskie Przemieście i Chmielna oraz ekranów LED Space w przejściu podziemnym nad stacją metra Świętokrzyska. „Ciekawi tego, jak w miarę wzrostu temperatur kształtuje się struktura ruchu, przeanalizowaliśmy dane z trzech miejsc w ścisłym centrum Warszawy, gdzie zlokalizowane są nasze nośniki reklamy digital out of home - ulic Chmielnej, Krakowskiego Przedmieścia oraz przejścia podziemnego nad stacją metra Świętokrzyska. Okazało się, że tylko w maju z ok. 3 mln osób, które odwiedziły te lokalizacje, ok. 1,5 mln było tam między godzinami 18.00 a 6.00 rano. Stąd pomysł na skierowanie oferty do sektora gospodarki nocnej, którego klientami lub pracownikami były te osoby. Uznaliśmy też, że jako jeden z kluczowych sektorów dla rozwoju gospodarczego miast wymaga indywidualnego podejścia po dwóch latach pandemii” - podkreśla Marcin Ochmański, prezes zarządu Warexpo. Nocna taryfa zostanie uruchomiona na okres wakacyjny i będzie przeznaczona dla specyficznej grupy odbiorców tworzących życie miasta od zmierzchu do świtu.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama