Ginące gatunki na Times Square. Dzikość w sercu miasta

© LG

Z okazji Dnia Ziemi obchodzonego 22 kwietnia firma LG Electronics (LG) rozpoczęła kampanię informującą o zagrożonych gatunków zwierząt. Na anamorficznym wyświetlaczu 3D w samym sercu Times Square w Nowym Jorku niczym żywe pojawiły się dzikie zwierzęta. Kampania LG Endangered Species Series tworzona we współpracy z Discovery Education i National Wildlife Federation będzie trwała przez cały 2024 rok.
LG będzie prowadziło cyfrową kampanię out-of-home (OOH) prezentującą anamorficzne treści przez cały rok. Sukcesywnie na anamorficznym wyświetlaczu będą pojawiały się gatunki dzikich zwierząt, które zagrożone są wyginięciem. Wśród pokazywanych zwierząt pojawią się lampart śnieżny, orzeł bielik, lew morski i renifer. Anamorficzne pokazy LG Endangered Species Series na Time Square są częścią kampanii edukacyjnej K-12, która ma zapewnić uczniom w wieku powyżej 12 roku życia głębsze zrozumienie wyjątkowych cech zagrożonych zwierząt oraz roli, jaką odgrywają w utrzymaniu zdrowego ekosystemu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama