8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem
8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf
22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa
14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa
1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań
-
CONTENT
-
Digital Signage & LED
- Potencjał technologii projekcyjnych Canon
- Digital Signage - co w trawie piszczy?
- Digital Signage - Nowocześnie dla niepełnosprawnych
- Przegląd Digital Signage 2016
- Innowacje Sony - 20 tys. godzin laserowej projekcji
- EMS z Toucan Systems - Właściwy wybór
- Premierowe trio dla edukacji i sektora biznesowego
- Innowacyjne zarządzanie ścianami wideo - ADScreen
- Oprogramowanie DIGITAL SIGNAGE
- Wielofunkcyjne monitory i panele - BENQ
- System Lokalizator
- Czego dowiemy się od klienta? Interaktywny digital signage.
- Prostota technologii
- TD-Z, TD-X i TD-E
- Inteligentne półki
- Wszechogarniający obraz
- Karty na stół
- Nowy wymiar zakupów
- Wartość dodana
- Urzeczywistnić wizję
- Zgodnie z planem
- Skuteczność na celowniku
- Sprzęt sprzętowi nierówny
- Zarządzanie na ekranie
- Piąty element
- Informacja na każdym kroku
- Niech wideo mówi za ciebie
- Wygodne czekanie
- Miło jak w banku
- LED-owe fasady
- Cyfrowe mozaiki
- Architektura pierwszego wrażenia
- Wspólna platforma
- Rewolucja czy stagnacja?
- Młodzian z werwą
- Visual Forrest, czyli lekcja z błędów
- Dał nam przykład Bonaparte
- Drogowskazy sukcesu
- Pozory mylą
- W stolicy syreni śpiew
- Ściana, która wciąga
- Kampanie reklamowe muszą być „smart”
- Bezpieczne góry
- Kontent is King?
- Potrzeba standardu
- Odrodzenie
- Dorastanie
- Targowy Digital – moda czy obowiązek?
- BMW OFFICE
- Cyfrowe standardy
- Policyjny projekt
- Trzecia rewolucja
- Digital Signage Merits
-
LFP
- Dni Otwarte w Poznaniu
- Stawiamy na wielki format
- Roland VersaExpress RF-640
- Druk na tekstyliach według Rolanda
- UV Printer - Nowe maszyny w portfolio
- Nowy Roland SOLJET EJ-640 do druku wielkoformatowego
- Przegląd dystrybutorów maszyn LFP 2016
- Roland Truevis - ploter drukująco-tnący
- Bajki flagowe
- Topowe plotery
- Powtóka z op-artu
- Specjaliści od optimum
- Wspólny owoc
- Lepiej, szybciej, taniej
- Graficznie i technicznie
- Premiera za premierą
- Osiągnąć przewagę
- Wyjdź poza standard
- Przywiązanie do jakości
- Tekstyliom na ratunek
- EFI radzi: podłoża specjalne
- Tanio, szybko, eko
- Samotność sprintera
- Dokładność i powtarzalność
- Powyżej wielkiego formatu
- Kompleksowe rozwiązanie
- Strefa sublimacji
- Mądre drukowanie
- Alternatywy 4
- Atramentowi sprinterzy
- Nowa era w wielkim formacie?
- Płaski ideał Océ
- Zegarki, sery i plotery
- Tekstylia od podszewki
- Koneserzy dużych rozmiarów
- 10 powodów, dla których warto zoptymalizować flotę drukującą
- Potencjał możliwości
- Precz z mitomanią
- Nowy rozmiar w szafie
- Gwiazdozbiór Titana
- Lateksowa rewolucja
- Poprzeczka wyżej
- Falisty recykling
- Innowacyjne środowisko
- Opadająca fala
- Duże wrażenie
- Wariacje UV
-
Media i Komunikacja
- Ożywiamy każdą inwestycję
- Dworcowe reklamy - Życie toczy się nocą…
- InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie
- No Walking 4 Water - kampania Roca
- Przenieść obsesję
- Mapa rozwoju
- Śladem Igrzysk Olimpijskich
- Miasto umeblowane
- Maszty w górę
- Konkretnie o 3D
- Od samego początku
- Manekin jak żywy
- Kreatywna droga do sukcesu
- Co nam dają dane?
- Coś wisi w powietrzu
- Szersze spojrzenie
- Co widać zza kierownicy?
- Nowe możliwości planowania
- Barokowe rozpasanie
- Kreatywnie z tektury
- Skuteczność outdooru
- Mezalians czy małżeństwo?
- Potrzeba współpracy
- Niepotrzebne bariery
- Szukać skutecznie
- Marketing funeralny w wersji digital
- Pomiarowe przymiarki
- Mapa możliwości
- Ciało jako nośnik
- Wirtualne zawieszki
- Reklama najbliżej ciała
- Pozory mylą
- ZaKODowane wiaty
- Poczujesz, co kupujesz
- Obraz miasta
- Najważniejsza rzecz
- Reklamowe oczko
- Dyskusja na ekranie
- Pseudoinnowacjom stop!
- Panorama chaosu
- Uprawiać światło
- Swojski marketing
- Sex, smartfon i marketing
- Wymiary przestrzeni
- Piątka na piątkę
- Materiał z potencjałem
- „Promocyjne” działania
- Otwarte wyjście
- Labirynt doznań
- Teaser doskonały
-
Biznes i Ludzie
- viscom 2017 - spotkanie branży reklamowej
- W blasku reflektorów - Magia eventu
- Fespa wróciła do Amsterdamu
- Leasing w poligrafii
- Integracyjny areopag
- Rekordowa jedenastka
- Materiały w zasięgu ręki
- Obraz po japońsku
- Oko na reklamę
- Polska w centrum uwagi
- Cyfrowe żniwa
- Musisz tam być
- Święto sublimacji
- To działa
- Za zachodnią granicą
- Europejski pejzaż outdoorowy
- Debiut na wielkiej scenie
- Co było, co będzie
- Rozkład jazdy
- Sukces jedno ma imię
- Doradztwo – klucz do sukcesu
- Wyższa jakość serwisu
- Zmiana myślenia
- Optymistycznie
- Drugi wymiar
- Ekologicznie vs. ekonomicznie?
- Ambaras pod wiatą
- Dobry rok
- Przyszłość motorem teraźniejszości
- Zamiłowanie do detalu
- Angielskie wejście
- Ziemia obiecana
- Clio Awards rozdane!
- Królowie reklamowej dżungli
- Reklamowe Oscary
- Plakaty, którymi można sterować?
- Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.
-
Wrapping
- Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej
- Lateks prehistorii
- Aplikacje na asfalcie
- Patrz pod nogi
- Bonjour, Hexis
- Cztery dni z oklejaniem
- Spotkanie z oklejaniem
- Bitwa na folie
- Amerykański desant
- Lekkie oklejanie
- Pochód mistrzów
- Wypożycz kawałek auta
- Fura w nowej skórze
- Szklany biznes
- Pod prąd
- Potrzebne są dowody
- Graffiti bez szans
- Żniwa w pełni
- Kalandry do boju
- Wysoka forma
- Szczelnie oklejeni
- Droga usłana gwiazdami
- Co z tymi pojazdami?
- Foliowy zawrót głowy
- Abecadło aplikacji – cz. 1
- Fuszera na furze
-
Sign & Systemy Świetlne
- Instalacja Advertis - Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Billboard-X - Najwyższa klasa reklamy
- Komunikacja wizualna apetytu - Jemy oczami
- Poltent - Branding wysokiej jakości
- Przełomowe koncerty brytyjskiego trio Muse
- Świetlna świetność
- Logokracja
- W blasku iluminacji
- Jak podświetlać
- Rząd jak korporacja
- Zmiana na plus
- Światło w grze
- Miasto jak malowane
- Plastik ma się dobrze
- Nowe światy
- Odświeżona tradycja
- Strefa zagrożenia
- Piwne otwarcia
- Zrobieni w balona
- Remont marki
- Jak zaprojektować dobre logo?
- MNV Króliki w Muzeum
- Interaktywne oświetlenie
- Rok orła
- Neony kontra LED-y, cz. II
- Orzeł czy reszta?
- Światło w wielkim mieście
- Neony kontra LED-y
- W innym świetle
- W ferii rozświetleń
- Przestrzenne podświetlanie
- Jasne, że na bank
- Białe szaleństwo
- Świetlana przyszłość
- Na wagę złota
- Gospodarskie znaki czasu
- Logotyp na eksport
- Jasno i wyraźnie!
- Since 33
- Obrazkowa dżungla
-
Digital Signage & LED
- PRENUMERATA
- PATRONUJEMY
- ARCHIWUM
-
ENCYKLOPEDIA
- Ambient media
- Billboard
- Blockout
- Blow-up
- Blueback
- City light
- Day & night efekt
- Digital Sigange
- Flock
- Frontlight
- Guerilla marketing
- Identyfikacja wizualna
- Infokiosk
- Kampania reklamowa
- Layout
- Marketing wirusowy
- Outdoor
- POS
- Reklama szokująca
- Reklama teaserowa
- Reklama tranzytowa
- Supersite
- Totem
- X-baner
- Witacz
- Rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality)
Kreatywnie z tektury
Z myślą o najbardziej wymagających klientach dział kreatywny firmy BluePOS zaprojektował automatyczny ekspozytor reklamowy QuickDisplay. Prezentuje się on jako przyjazne w obsłudze narzędzie wspierające wszelkie akcje promocyjne z wykorzystaniem materiałów POS.
![]() |
QuickDisplay to szybki w montażu i demontażu ekspozytor reklamowy. Jest produkowany z jednego arkusza tektury falistej, a maksymalne obciążenie jednej półki wynosi aż 30 kg. Jednocześnie złożony ekspozytor zajmuje niewiele miejsca. |
Celem nadrzędnym w procesie projektowania było stworzenie ekspozytora z tektury falistej, który będzie charakteryzował się najwyższą jakością wykonania i jednocześnie będzie przyjazny w obsłudze, oszczędzając czas użytkownika, miejsce w magazynie oraz bagażniku służbowego auta.
QuickDisplay jest produkowany z jednego arkusza tektury falistej (tektura falista dwustronnie biała EE wykonana z surowców typu Kraft), dzięki czemu cechuje się solidnością wykonania i gwarantuje należytą prezentację produktu w miejscu sprzedaży.
Jest to rozwiązanie w pełni automatyczne; rozłożenie standu zajmuje kilka sekund i, co istotne, odbywa się w miejscu docelowym – punkcie sprzedaży. Dzięki temu użytkownik zaoszczędzi sporo czasu i podniesie swoją efektywność. Co równie ważne, złożone standy zajmują niewiele miejsca, zatem w służbowym aucie zmieści się ich więcej.
Udźwig jednej półki wynosi maksymalnie 30 kg, dzięki czemu QuickDisplay sprawdzi się również przy wsparciu sprzedaży ciężkich produktów, takich jak alkohole i napoje. Ekspozytor jest idealnym rozwiązaniem do prezentacji i sprzedaży wszelakich materiałów i produktów, szczególnie dla branży FMCG, w której promocyjne akcje marketingowe są krótkie i częste. Na pewno uwagę zwraca również krótki czas produkcji. BluePOS potrzebuje jednego tygodnia na realizację zlecenia od momentu jego złożenia.
W rękach specjalistów
Tak szybkie tempo produkcji to nie jedyna zaleta, jaką wyróżnia się BluePOS. Firma została powołana do życia w oparciu o szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu druku cyfrowego i offsetowego. Połączenie tych czynników gwarantuje niespotykane na skalę naszego kraju możliwości produkcji materiałów wspierających sprzedaż POS i POP.
BluePOS jest producentem opakowań i scenografii promocyjnej, który od początku swej działalności wyróżnia się bezkompromisowością w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Dlatego dziś jest w stanie zaoferować kompletną usługę dla najbardziej wymagających klientów. Firma ma w swej ofercie displaye (ekspozytory, standy), stojaki, prezentery promocyjne, hangery, potykacze, ścianki, podajniki na ulotki, opakowania i inne materiały reklamowe z papieru, kartonu, tektury falistej, tworzyw sztucznych (HIPS, PET, PVC), metalu oraz drewna.
Co nowego?
Portfolio BluePOS nie byłoby tak bogate, gdyby nie konsekwentnie rozbudowywany, nowoczesny park maszynowy, którego ciągła modernizacja pozwala jeszcze szybciej i sprawniej realizować standardowe i nietypowe zlecenia.
Najnowszym nabytkiem firmy jest frezarka AXYZ CNC Pacer 6010 z systemem AVS pozwalającym na frezowanie na podstawie paserów. Urządzenie to jest przeznaczone do zastosowań wymagających precyzji i wysokiej jakości obróbki. Sprawdzi się zarówno przy małych realizacjach, jak i w produkcji seryjnej. AXYZ CNC Pacer 6010 jest w stanie obsługiwać w najwyższym standardzie takie materiały, jak: metale niezależne, tworzywa sztuczne (HIPS, PET, PVC), drewno, sklejka, MDF, gruba tektura. Dzięki dużemu obszarowi cięcia na maszynie można poddawać obróbce nawet materiały o wymiarach 3000 mm x 2000 mm. Rozmiar nie musi już być ograniczeniem podczas projektowania dużych elementów dekoracyjnych, liter przestrzennych czy produkcji o nietypowym obrysie. W maszynie zastosowano spiralne ząbki i listwy, celem podniesienia precyzji obróbki i jej powtarzalności, co jest istotne przy zamówieniach seryjnych dla dużych kontrahentów.
Preflight na straży
Firma BluePOS zainwestowała także w automatyzację procesu przygotowania plików do druku. Korzysta z programów i-Layout oraz i-cut Preflight, które dają możliwość automatycznego dodawania spadów i obrysu kształtów oraz optymalizacji rozkładu użytków, a także usprawniają proces przygotowania plików do cięcia i bigowania. Oszczędność czasu jest kluczowa, ale warto też zwrócić uwagę na optymalizację ilości zużytego materiału i eliminację ewentualnych błędów przed wysłaniem pliku do druku, co wpływa również na aspekt ekonomiczny i związany z ochroną środowiska.
Najnowszy produkt, który wyszedł spod ręki projektantów BluePOS, czyli zaprezentowany na wstępie ekspozytor reklamowy QuickDisplay, to jeden z najlepszych przykładów nieustannego rozwoju firmy na rynku opakowań i scenografii promocyjnej.
« poprzedni | następny » | « wróć |
Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.