Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Odświeżona klasyka. Rebranding Pepsi na 125-lecie marki

Opis osoby

Pepsi z okazji swojego 125-lecia wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Jest to pierwsza od 14 lat aktualizacja kultowego wizerunku marki, który obejmie wszystkie jej elementy składowe, zarówno te fizyczne jak i wirtualne. Nowy design oddaje hołd bogatemu dziedzictwu marki, jednocześnie wykonując duży skok w przyszłość.

Od początku swojego istnienia marka Pepsi prezentowała śmiałe podejście do wyzwań i silny związek z popkulturą. Począwszy od programu Pepsi Challenge, poprzez Super Bowl Halftime Show, aż po stworzenie jednych z najbardziej kultowych reklam wszechczasów z udziałem najbardziej znanych muzyków i aktorów, Pepsi zawsze pchała kulturę do przodu, aby dostarczać fanom jedynych w swoim rodzaju wrażeń pozostając jednocześnie kultową i ponadczasową. Pepsi nieustannie odkrywa siebie poprzez odważne innowacje marketingowe i produktowe wprowadzanie na przestrzeni lat nowych, atrakcyjnych odmian, takich jak Nitro Pepsi, Pepsi x Peeps, Pepsi for SodaStream oraz ulepszony smak Pepsi Zero Sugar, aby zapewnić fanom najlepszy smak w kategorii napojów bez cukru.
Nowy design marki odpowiada na potrzeby bardziej zdigitalizowanego świata. Wyrazisty projekt wprowadza ruch i animację do systemu wizualnego. Dodatkowo, nowy design zwiększa elastyczność w poruszaniu się między przestrzenią fizyczną i cyfrową. Od półek sklepowych po metawersję nowe logo zachowuje swoją spójność i wyrazisty przekaz. Rebranding pozwala na bardziej płynną i kreatywną współpracę z partnerami oraz większą wszechstronność w angażowaniu fanów w miejscach, w których robią zakupy, jedzą, pracują i bawią się.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama