Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Odświeżona klasyka. Rebranding Pepsi na 125-lecie marki

Opis osoby

Pepsi z okazji swojego 125-lecia wprowadza nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Jest to pierwsza od 14 lat aktualizacja kultowego wizerunku marki, który obejmie wszystkie jej elementy składowe, zarówno te fizyczne jak i wirtualne. Nowy design oddaje hołd bogatemu dziedzictwu marki, jednocześnie wykonując duży skok w przyszłość.

Od początku swojego istnienia marka Pepsi prezentowała śmiałe podejście do wyzwań i silny związek z popkulturą. Począwszy od programu Pepsi Challenge, poprzez Super Bowl Halftime Show, aż po stworzenie jednych z najbardziej kultowych reklam wszechczasów z udziałem najbardziej znanych muzyków i aktorów, Pepsi zawsze pchała kulturę do przodu, aby dostarczać fanom jedynych w swoim rodzaju wrażeń pozostając jednocześnie kultową i ponadczasową. Pepsi nieustannie odkrywa siebie poprzez odważne innowacje marketingowe i produktowe wprowadzanie na przestrzeni lat nowych, atrakcyjnych odmian, takich jak Nitro Pepsi, Pepsi x Peeps, Pepsi for SodaStream oraz ulepszony smak Pepsi Zero Sugar, aby zapewnić fanom najlepszy smak w kategorii napojów bez cukru.
Nowy design marki odpowiada na potrzeby bardziej zdigitalizowanego świata. Wyrazisty projekt wprowadza ruch i animację do systemu wizualnego. Dodatkowo, nowy design zwiększa elastyczność w poruszaniu się między przestrzenią fizyczną i cyfrową. Od półek sklepowych po metawersję nowe logo zachowuje swoją spójność i wyrazisty przekaz. Rebranding pozwala na bardziej płynną i kreatywną współpracę z partnerami oraz większą wszechstronność w angażowaniu fanów w miejscach, w których robią zakupy, jedzą, pracują i bawią się.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama